Після проведення реформування залізниць Словаччини, Румунії, Угорщини та Польщі на прикордонних переходах Львівської залізниці виникає щораз більше проблемних ситуацій. Звичними стали затори на станціях Дяково, Вадул-Сирет, Ужгород, Чоп. Це є прямим наслідком того, що у зв’язку із проведеною у 2002-2003 роках на іноземних залізницях реструктуризацією, вони втратили свою пропускну здатність і потужності з перевантаження. Найскладніша ситуація склалася для Львівської залізниці зі Словаччиною, через дії залізничників якої, щомісяця на прикордонних станціях України лишаються не пропущеними за кордон сотні вантажних вагонів. Це стається з тієї причини, що словаки затверджують місячні плани, які самі ж не здатні виконати. У той же час, Львівська залізниця готова пропускати через кордон значно більше вантажів, ніж може опрацювати словацька залізниця. Це призводить не лише до заторів на станціях, але й до збитків. Критична ситуація виникає у зимовий період, коли вагони, які по кілька діб стоять на переходах, перед перевантаженням доводиться періодично розморожувати у так званих тепляках.
Зважаючи на це, Укрзалізниця спільно з Львівською залізницею розробили низку варіантів вирішення проблемних питань щодо перевезення зовнішньоторговельних вантажів. Їх буде запропоновано для обговорення на зустрічі зі словацькими залізничниками.