Розробляли Програму – відділ зовнішньоекономічних зв’язків, інвестицій та туризму управління економіки та підприємництва Ужгородської міськради та міська координаційна рада по туризму, до складу якої входять професіонали, науковці, громадські активісти.
На 2017-ий рік на заходи, передбачені програмою, планується фінансування в розмірі 540 тис. грн., на наступні два роки, попередньо, по 500 тисяч. Одним із додатків до Програми визначено, на що, насамперед, потрібні кошти: виготовлення необхідної протокольної атрибутики та інформаційних друкованих матеріалів, сувенірів пов’язаних із символікою, історією, економічним потенціалом, культурним надбанням міста; розробка та виготовлення мобільного інформаційного стенду про туристичний потенціал Ужгорода для участі у туристичних виставках та ярмарках; організаційна підтримка та проведення конференцій та семінарів; випуск карти міста для безкоштовного розповсюдження; виготовлення та розміщення інформаційних вітрин Турінфоцентру з рекламною продукцією та інформаційними матеріалами в готелях, аеропортах, залізничних вокзалах та автовокзалах тощо.
У програмі визначено також комплекс найбільш серйозних проблем, які заважають розвитку туристичної галузі міста: недостатній обсяг інвестування у розвиток галузі; відсутність комплексного підходу до реклами туристичного потенціалу міста Ужгород; відсутність єдиної цілісної системи координації розвитку сфери туризму в місті та інші.
Наводяться й показники надходжень у різні роки до бюджету Ужгорода від туристичного збору. За останні 5 років вони зростають, що дає можливість використання безпосередньо цих коштів на розвиток туристичної сфери обласного центру Закарпаття.
ната 2016-11-23 / 10:30:16
Для туристичного потенціалу міська влада має зробити тротуари по місту, дороги і давати в тик підприємствам які прибирають місто, бо це просто катастрофа.