Респонденти повідомили, що при значному збільшенні доходів більше половини домогосподарств спрямували б додаткові кошти на придбання одягу та взуття (55,5%) та покращення харчування (52,5%), чотири домогосподарства з десяти – на лікування, кожне третє – на придбання побутової техніки 32,2% – на відпочинок, 23,8% – на отримання освіти, 19,4% – на житло та 15,3% – на купівлю автомобіля.
Порівняно з попереднім роком зросла питома вага домогосподарств, які б витратили додаткові кошти на покращення харчування (на 1,5 в.п.), придбання автомобіля (на 1,6 в.п.), придбання побутової техніки (на 2,3 в.п.), придбання одягу, взуття (на 3,9 в.п.), на відпочинок (на 8,3 в.п.), на поліпшення житлових умов (на 9,6 в.п.).
Разом з тим скоротилася частка сімей, які б спрямували додаткові кошти на лікування (на 14,6 в.п.), та на отримання освіти (на 5,3 в.п.).
Одностайною була думка респондентів щодо найважливіших для них соціальних та особистих цінностей.
Основним пріоритетом більшість домогосподарств вказали здоров’я (88,9%), другим – сім’ю та дітей (80,9%), третім – матеріальний добробут (54,7%) та впевненість у завтрашньому дні (18,0%).