Як повідомив Євген Милованов, президент Федерації органічного руху в Україні, в ході одинадцятої міжнародної конференції «Овочі та фрукти України-2014», внутрішній ринок органічних овочів і фруктів в Україні зростає вже сьомий сезон поспіль. Незважаючи на це, українські мережі як і раніше віддають перевагу імпортній продукції, тоді як органічні овочі та фрукти місцевого виробництва на полицях супермаркетів практично не представлені.
«Справа в тому, що в Україні виробництвом органічних овочів і фруктів займаються в основному невеликі господарства, які не можуть забезпечити цілорічні поставки продукції в мережі. Крім того, далеко не всі фермери мають можливість працювати на умовах тривалої відстрочки платежів», — пояснює експерт.
У сформованих умовах оптимальним каналом реалізації для української органічної продукції можуть стати інтернет-магазини. При цьому експерт відзначає, що в Україні відзначається стрімкий розвиток ринку переробки органічної продукції. В даний час основна частина підприємств по переробці «органіки» розташована в Закарпатській області. Також заводи з переробки органічної продукції найближчим часом запустяться в Чернігівській та Вінницькій областях.
agrotimes