«Закарпатській обласній раді стало відомо, що 30 вересня 2013 року товарна біржа «Універсальна товарно-сировинна біржа» провела аукціон з продажу об’єктів територіальних громад сіл, селищ, міст Закарпатської області, в тому числі об’єкт нерухомості за адресою: м. Ужгород, пл. Жупанатська, 17. Вважаємо, що такий аукціон відбувся незаконно виходячи з наступного.
Згідно з п. 17 розділу ІІІ рішення Закарпатської обласної ради від 4 листопада 2011 року №326 «Про затвердження Положення про основні засади управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Закарпатської області (обласної комунальної власності)», яке є основним нормативно-правовим актом, що визначає порядок відчуження об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, строк призначення аукціону не повинен перевищувати 6 місяців від дня надання згоди на продаж майна.
Рішення про відчуження об’єкта нерухомості шляхом проведення аукціону за адресою: м. Ужгород, пл. Жупанатська, 17 було прийнято радою 22 грудня 2009 року (рішення обласної ради №1053 «Про проведення аукціону з відчуження об’єкта спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області (м. Ужгород, вул. Жупанатська, 17)». Дію цього рішення, зокрема проведення аукціону, продовжено 4 листопада 2011 року (рішення № 330 «Про проведення аукціонів із відчуження об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області»).
Цим самим Закарпатська обласна рада повторно надала згоду на відчуження майна шляхом проведення аукціону, і строк призначення такого аукціону також не повинен перевищувати 6 місяців.
Жодних інших рішень щодо поновлення строку проведення аукціону, чи призначення нового аукціону згаданого об’єкту, обласною радою не приймалось.
Таким чином, строк для проведення аукціону із продажу вищезгаданого об’єкта сплив 5 травня 2012 року.
Виходячи з викладеного, просимо провести відповідну перевірку з приводу законності відчуження об’єкта спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, за адресою: м. Ужгород, пл. Жупанатська, 17, та вжити відповідних заходів прокурорського реагування», - йдеться в листі керівника ради до обласного прокурора.
Прес-служба Закарпатської облради
Ужгородець 2013-10-04 / 20:31:24
Судчи з результатів реагування на порушення закону ужгородським виконкомом та його органамита нуль фактичних результатів по ним точно продадуть
варош 2013-10-04 / 17:04:48
Скоро приміщення прокуратури продадуть і тоді вже буде повний капець,зате згідно папірців Закарпатської ОДА - "законно"!
дядя 2013-10-04 / 15:27:02
Якщо власник майна в особі обласної ради звертався до організатора аукціону з вимогою зняти обєкт з аукціону,то який міг відбутися продаж!Повна вакханалія та неповага законів.
Закарпатець 2013-10-04 / 13:19:42
Щр це ща дурь: "Положення про основні засади управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Закарпатської області (обласної комунальної власності)», яке є основним нормативно-правовим актом, що визначає порядок відчуження об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області" основним нормативно-правовим актом є Закон України "Про приватизацію невеликих державних підприємств "малу приватизацію" все, що йому суперечить не підлягає застосуванню. Даний аукціон цілком та повністю не відповідає вимогам даного закону та якщо укладено відповідний договір купівлі-продажу є всі підстави для того щоб застовсувати та довести в суді вчинення діянь відповідальність за які передбачена Кримінальним кодексом України Стаття 233. Незаконна приватизація державного, комунального майна
1. Приватизація державного, комунального майна шляхом заниження його вартості через визначення її у спосіб, не передбачений законом, або використання підроблених приватизаційних документів, а також сама приватизація майна, яке не підлягає приватизації згідно з законом, або приватизація неправомочною особою -
караються штрафом від п'яти тисяч до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
2. Діяння, передбачене частиною першою цієї статті, якщо воно призвело до незаконної приватизації майна державної чи комунальної власності в великих розмірах або вчинене групою осіб за попередньою змовою, -
карається штрафом від двадцяти п'яти тисяч до тридцяти п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією майна або без такої.
Примітка. Великим розміром, передбаченим у цій статті, визнається незаконна приватизація майна на суму, що у тисячу і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян.