Одну з автодоріг залізничники прокладають від сусіднього села Опорець (Соколівського району Львівської області) до східного порталу. Щоб ліквідувати місця розмивів, залізничники зробили укріплення берегів р.Опір, яка протікає через село, та влаштували русло річки для того, щоб у новий тунель не потрапляли ґрунтові води, повідомили у прес-службі Української залізниці.
Інша автомобільна дорога, яку вже збудовано на 60%, веде до місця складування ґрунту, який вивозитимуть під час прокладення нового тунелю.
Третя автодорога пролягає до складу вибухових речовин, які використовуватимуться для проходки тунелю.
Оскільки будівництво Бескидського тунелю вестиметься безперервно у три зміни, то важливо мати достатній запас будівельних матеріалів. Залізничники закінчують облаштовувати склади для піску, щебеню, змонтовані ємності для зберігання цементу. Також вже змонтований завод із виготовлення бетонної суміші.
Для будівництва тунелю буде використано понад 81 куб.метр бетону та понад 7 тис. тонн армованих конструкцій. Будівельні матеріали постачатимуть українські виробники.
На підготовчих роботах, які з минулого року проводить Львівська залізниця, задіяно більше ста працівників: не лише залізничників, а й представників підрядних організацій.
Як зазначив начальник управління інженерних споруд головного колійного господарства Укрзалізниці Георгій Линник, врізка тунелю розпочнеться після закінчення державної експертизи та затвердження проекту Кабінетом Міністрів України.
Нагадаємо, Львівська залізниця 8 жовтня уклала угоду з ПП «ВО «Габіони захід Україна» на роботи по будівництву Бескидського тунелю вартістю 2,21 млн грн.
24 жовтня, віце-прем'єр - міністр інфраструктури Борис Колесніков заявив, що розпочати роботи з будівництва нового Бескидського тунелю (залізничний тунель, Львівська область – ред.) в Карпатах планують наприкінці листопада цього року.
Нагадаємо, на цього року Укрзалізниця оголосила про намір розпочати будівництво нового Бескидського тунелю, який збільшить транзитні можливості України із перевезення вантажів до Центральної та Західної Європи.
Без будівництва нового Бескидського двоколійного тунелю транзитні вантажі можуть піти в обхід України - територією Польщі та Білорусі, зазначає відомство.
Бескидський тунель у Карпатах є єдиною одноколійною ділянкою V Критського Міжнародного транспортного коридору, який проходить територією Італії, Словенії, Угорщини, Словаччини, України та Росії. Це створює перешкоди для інтеграції транспортної мережі країни з європейською та повноцінного використання її транзитного потенціалу.
"Будівництво Бескидського тунелю розраховане на 4 роки. Проект вже розроблений Будівельною асоціацією "Інтербудмонтаж - Україна". Тунель завдовжки 1 822 метри планується побудувати поруч із наявним одноколійним, який за свою більше ніж 125-річну історію вже досяг аварійного стану», - зазначають в Укрзалізниці.
Орієнтовна вартість будівництва становить 102,7 млн євро без урахування підготовчих робіт на підходах до тунелю, які Львівська залізниця здійснює за власні кошти. Там вже укладено три під'їзні шляхи, ведеться будівництво під'їзних автомобільних доріг.
З минулого року, Львівська залізниця власним коштом здійснює підготовчі роботи для будівництва нового двоколійного Бескидського тунелю. Сам тунель будуватимуть за позику ЄБРР.
Історичний Бескидський тунель було побудовано в 1886 році і на сьогодні він вже вичерпав експлуатаційний ресурс. Через деформацію його обробки та руйнування дренажної системи в нього потрапляють підземні води, а взимку волога перетворюється на лід, що загрожує безпеці руху поїздів. Тунелем поїзди проходять з мінімальною швидкістю. Крім того, одноколійний тунель обмежує пропускну здатність усього міжнародного транспортного коридору.
нет ума -строй тунелі. 2012-11-01 / 10:42:35
літо профукали, а зимою будуть робити в три зміни.І яка якість виконаних робіт буде?
мостопоїзд 2012-11-01 / 10:39:03
не відокремлений відділ, а відокремлений підрозділ- це частина офіційної назви підприємства.
Василь 2012-11-01 / 09:15:06
81 м2 бетону потрібно для будівництва хорошої хати. Амін!Слідкуйте за матеріалом що друкуєте.