Головна мета акції — звернути увагу суспільства на проблему захисту і збереження українських заповідників. «Сьогодні найбільш поширені проблеми заповідників та національних парків — незаконне перебування на території браконьєрів, риболовля, полювання та збір дикоростучих рослин, занесених до Червоної Книги. В останні роки все частіше відзначається інезаконний туризм із заїздом автомобілів на охоронні зони. Зелена ініціатива WebMoney (саме вони є організаторами проведення — ред.) направлена на допомогу у боротьбі з усім, що було перераховано вище. За умовами акції кожен охочий може проголосувати за один із запропонованих заповідників, а система WebMoney віддасть за кожен голос учасника 1 гривню. Отримані голоси будуть еквівалентні сумі, котру компанія вкладе у придбання необхідного об ладнання і спорядження для охоронців заповідника, який отримає найбільшу кількість голосів. Це дозволить інспекторам ефективніше виконувати службові обов’язки з охорони та моніторингу тваринного та рослинного світів, а також протидіяти браконьєрству та порушникам природоохоронного режиму у заповіднику», — йдеться в умовах акції.
Станом на 1-шу годину ночі 21 вересня Карпатський біосферний заповідник лідирує, маючи 61 голос. Як розвиватимуться справи далі — залежатиме від активності учасників, у першу чергу, закарпатців. У разі перемоги наш заповідник отримає переносні радіостанції, GPS-навігатори, спальні мішки, намети, біноклі, пристрої нічного бачення, рюкзаки, ліхтарі тощо.
Акція проводиться у соціальній мережі фейсбук.