Нещодавно в Ужгороді вже підняли ціни на транспортні перевезення по місту з півтора гривні до двох. Тоді місцеві перевізники пообіцяли, що разом із підвищенням тарифів на проїзд зросте і якість обслуговування та покращиться технічний стан маршруток. Однак, за словами краян, ні те ні інше зовсім не змінилося. Крім того, з’явилися інші проблеми: нестабільний графік перевезень та боротьба водіїв із пенсіонерами.
Цьогоріч перевізники знову звернулися до влади з проханням збільшити ціни на проїзд, не маючи для цього жодних підстав, – каже секретар Ужгородської міської ради. Якщо ціни на проїзд збільшаться, то Закарпаття, і Ужгород зокрема, стане найдорожчим обласним центром з маршрутних перевезень у західному регіоні.
Однак виникає питання, чому в інших регіонах проїзд за 2 гривні прибутковий, а у нас ні. Ми розпитали водіїв маршруток, у чому ж справа. Вони нарікають, що за добу мало заробітку, мовляв, більша частина пасажирів - пільговики, і вважають, що збільшувати ціну потрібно обов’язково. Окрім того, як колишній представник спеціальної комісії з проблем транспортних перевезень Віктор Щадей також розповів, що підстав для підвищення ціни на проїзд аж на 50 копійок зовсім немає. Адже перевізники не виконали обіцяного – інтервал проїзду не врегульований, автобуси переповнені, права соціально незахищених верств порушуються. Щодо першочергових видатків, то ні техогляд, ні ліцензія, ні пальне не подорожчало. Також стало відомо, що з вересня знову буде створений відповідний орган, який регулюватиме діяльність приватних перевізників та їх працівників.
Детальніше про це – у випуску новин М-студіо від 3 серпня.