Але при цьому арифметика у підприємців дуже вже «крута»: виходять з того, що коригувати витрати їм треба з огляду на рух у міських умовах, та ще й узимку(!), часті зупинки і нібито вони перевозять пасажирів лише за кількістю посадкових місць. Проте, як відомо, квиточки на проїзд в Ужгороді не видаються, тому, скільки точно возять маршрутки, ніхто не знає. Та й усілякі коефіцієнти, які навизначали собі перевізники, аж ніяк не відповідають ні методиці розрахунку, затвердженій Мінтрансом 2009 року, ні розпорядженням голови Закарпатської ОДА.
Тож за реальними розрахунками при ціні 2 грн за проїзд, які платять пасажири, власне собівартість – 1,73 грн, а рентабельність – 7,4 %. Тобто все в ужгородських перевізників добре і при 2 грн.
Також серед головних причин підвищення тарифів бізнесмени називають недостатню компенсацію за безплатне перевезення пільгових категорій громадян.
Крім того, попри постійні плачі, автоперевізникам насправді відшкодовують із бюджету немалі гроші за транспортні послуги пільговикам. Наприклад, торік чотирнадцятьом суб’єктам підприємницької діяльності нарахували мільйон 626 тисяч гривень відшкодувань (650 із яких отримала компанія, представники якої найчастіше бідкаються, що мусять возити пільговиків безплатно – ПАТ «Ужгородське АТП-12107»).
Нарахували й виплатили. А крім того, розрахувалися ще й за того хлопця: виділили бізнесменам 430 тисяч, які місто їм боргувало за 2010 рік, – період мерства Сергія Ратушняка. Тобто загалом бізнесмени на колесах дістали минулого року понад два мільйони гривень відшкодувань.
Елементарна арифметика каже: за гроші, які торік бізнесменам виділили з бюджету, кожен ужгородець міг 8 разів проїхатися в маршрутці безплатно. Натомість постійно чуємо, як водії виганяють пільговиків з автобусів, мотивуючи це тим, що ніхто за них гроші не поверне. Минулого тижня міськрада мала розглядати питання підвищення ціни на проїзд. Але чиновники, мабуть, вирішили не псувати собі й людям настрій перед святом і наразі відклали «приємну» несподіванку.
Екс маршрутчик 2012-04-23 / 12:12:26
хотілось би сказати власникам маршруток, якщо хочете " зводити кінці з кінцями", то знаидіть собі інший бізнес. Пасажирський транспорт ніколи не був прибуткови. І перестаньте знущатись над ужгородцями.ВИ люди не бідні. А мерії пора думати про муніціпальний транспорт великої вмісимості. Це було колись у прдвибочій програмі мера ,але забулось.
Городська 2012-04-22 / 18:49:27
Люди добрі,в нашому місті нажаль порятку вже ніколи небуде,давнло ясно що Ужгород розкрадає Балого-Погореловська мафія,АТП 12107 не виняток.А з маршрутками теж порятку вже нажаль небуде
Ужгородець 2012-04-22 / 17:48:25
Поки прокуратура не розбереться з керівництвом ПАТ "Ужгородське АТП-12107"(два них братья- депутати які шахрайським путьом заволоділи контрольним пакетом акцій розпродали добротні атобуси "ІКАРУСИ" замінивши їх "ПАЗИКАМИ" які стали працювати на цих шахраїв)до тих пір ужгороці будуть мучитись в автобусах малої вмістимості,без перевезенья пільговиків,регулярним підвищеньям цін на проїзд тим, більше що мерія їх підтримуе.
для 123 2012-04-22 / 09:31:12
И как ты себе это представляешь? Это не один хозяин у всех маршруток. Если хозяев 15, то на каждой остановке будет 15 касс с номерами маршрута? Бред. А когда билеты у водителя, то ничего не меняет. Только если мерия будет выдавать каждую неделю хозяину машины билеты с номером маршрута и номером недели и каждый! пассажир будет требовать билет, только так можно вести учет - иначе никак.
123 2012-04-22 / 01:41:49
Надо вводить билеты. Хоть и накладно, но только так можно справиться с водителями. Продавать билеты на каждой остановке. И водителю давать в руки только билет. С деньгами он контакта иметь не будет. Значит воровать не сможет и значит ему все равно сколько там пенсионеров он везет. Меньше рот будет открывать.
хзя 2012-04-21 / 23:38:43
просто выкидывают бабушек из автобусов,а те им протягивают хоть 1 гр... о какой-то регулярности маршрутов не может быть и речи...
Эксперт 2012-04-21 / 22:36:10
Наиболее распространенный автобус на ужгородских маршрутах - БАЗ-2215. Кол-во посадочных мест - 14. В реальности за один рейс автобус перевозит 30-40 человек. Вот и считайте рентабельность.
Реально зажрались!
Лоуфи 2012-04-21 / 22:18:09
есть знакомые маршрутчики, так каждый из них ставит себе в карман 100 грн за смену + кофе, сигареты с кассы. Будем платить по 2,5 грн, будут воровать по 150 в день, а хозяину поднятие цены проезда ничем не поможет. Но ведь и на каждого Погорелова есть антимонопольный комитет.
кардан 2012-04-21 / 20:16:52
дибили дороги нихгена не ремонтують розрили вдоманярах и лишили валда вид партия регионив балога