Інформаційна війна проти України сягає і закарпатського сектору інтернету

Атаки на інтернет-ресурси Закарпаття час від часу відбувались з часів початку Майдану. 25 травня, в день виборів, хакерські атаки досягли апогею. Стосувалось це свого часу опозиційних видань, які публікували матеріали на політичну тему.

Інформаційна війна проти України сягає і закарпатського сектору інтернету

Сайт Закарпаття онлайн та сайт телеканалу М-студіо в нормальному режимі не працють і досі, робота сайту Мукачево.нет була перервана на кілька годин.

ТРК "Мукачево" (М-студіо), Закарпаття онлайн.ЗМІ Закарпаття
31 травня 2014р.

Теги: хакер, атака

Коментарі

роман 2014-06-20 / 08:01:19
Бажаємо вам успіхів. Практично єдиний сайт, що висвітлює всі події в повному обсязі і турбується всіма проблемами. Практично громадський захисник ! Тримайтеся!

ватник 2014-06-07 / 18:12:45
До свиданья ;-)

дівочка 2014-06-04 / 00:01:30
ЗО, тримайтеся!

.......... 2014-06-03 / 14:28:44
Ні сайт, ні газета, радіо або телевізійний канал, вижити на самій рекламі не можуть!
Приходиться шукати спонсорів, які автоматично диктують свої умови. Тут стоїть питання чи сходяться політичні погляди у редакції і спонсорів, якщо сходяться тоді вони працюють, якщо ні тоді розходяться.
Дуже гостро стоїть питання оплати роботи журналістів їх у нас просто не цінять це факт!
Політики не розумують одного, що журналісти стали четвертою владою із їх думкою їм прийдеться рахуватися, як і достойно оплачувати їх роботу.

... 2014-06-03 / 07:51:38


І жалива зарюмсав. В тому то й біда, що ти, лайдаку, на пана робиш, та ще і з смердючою білизною, бо нюху ніколи й не мав. А Диба намагається робити інформативно, для людей, хоч, звичайно, не без зауважень, бо та "вдячність", в'яже іноді по рукам і ногам. Якраз в цьому причина зупинки сайту, треба звільнитися від внутрішньої липкої павутини.


Жалива 2014-06-03 / 06:56:23
П.С. Можу компетентно заявити, щоб утримувати сайт треба мінімум 1000 зелених (Хост,захист,програміст,УКРнет,коректор,як мінімум трьох журналістів не професіоналів,транспорт,бензин,командіровочні і ще багато чого).

При тому власнику сайта залишиться 0 цілих і фіг 10 -тих.

Жалива 2014-06-03 / 06:40:19
Схоже просто забастував або розчарувався у своїх ідеалах.

Я знаю, що таке мати свій сайт то дуже важка щоденна з ранку до пізнього вечора робота, без вихідних і свят.

Із наших закарпатських політиків ніхто не бажає її справедливо оцінити, всі думають, що то дурня але вони жорстоко помиляються.

Все був противником Диби але тут його підтримаю! У наш час мамка нянькови задарь не дає, а пахати за дякую та наживати собі ворогів - дурнів вже нема.

виборець 2014-06-03 / 01:05:43

Адміне, я би мав радіти тій увазі, що Ви приділяєте моїм коментарям. Але розуміння того, що це сталося виключно із-за негараздів з ЗО, мене, повірте, зовсім не тішить. Навпаки.

Я впевнений, що Ви обов’язково знайдете достойний вихід із ситуації щодо подальшого існування ЗО.
Дійсно, на мою думку, найпопулярнішого сайту на Закарпатті, який не тільки інформував, але й висвітлював подальший розвиток багатьох проблем, драм, корупційних схем, іншого, що дуже допомагало, як окремим громадянам, так і цілим місцевим громадам.
Перелік таких прикладів достатньо великий, що й зробило достойну репутацію ЗО серед свідомої громади, як принципового сайту.
Хоч, на мою думку, і не з усіх питань, але дійсно з більшості.

Проте нічого ідеального нема, тому конструктивна критика, теж на мою думку, ЗО необхідна. В першу чергу для збереження, а вже потім розширення аудиторії сайту.

Вас образила моя фраза «десь 4 роки без фінансової допомоги В.Балоги» ЗО? Але ж, думаю, Вам відома приблизна кількість читацької аудиторії, навіть серед журналістів, яка вважає Вас не тільки кумом В.Балоги, але й його повним утриманцем.

Я ж цю цифру в приблизно 4 роки, склав для себе виключно із частоти негативних коментарів щодо В.І.Б., які перестали видалятись під статтями про «місто однієї сітки супермаркетів».
Тобто приблизно з 2010 року, коли В.Балога почав відверто (не тільки на мою думку!) співпрацювати з В.Януковичем, що Вам особисто (мені здалось!) було не до душі, але статті В.Пащенка, у яких той умудрявся знайти «про європейськість» в поглядах М.Азарова, Ви розміщали на ЗО регулярно.
Більше того, саме Ви зробили з В.Пащенка, який не скриває своїх мукачівських уподобань, на ЗО «відомим соціологом та політологом».
Питання, навіщо це було саме Вам - остається риторичним.

Але, повторюю, це моя приватна думка, яка не претендує на безапеляційність. Проте вимагає прямої відповіді та визнання: було таке чи не було.

Хоча, якщо Ви публічно стверджуєте, що ніколи не фінансувались В.Балогою, я готовий прийняти цей факт на віру. Звісно до появи коментаря чи статті якогось автора, який аргументовано доведе протилежне.

У мене таких фактів поки що нема, тому щиро прошу у Вас вибачення за це необґрунтоване ствердження.

А ось за підкуп виборців В.Балогою на тих виборах (у яких йому це було треба!), на протязі останніх 10 років, я вибачатись не буду.

Крім того, що це загально відома думка на все Закарпаття, про цей факт знаю достеменно: мої родичі з Мукачева та Мукачівського району, попавши раз у відповідні списки, отримують це «стимулювання» перед парламентськими та місцевими виборами періодично, особливо це не приховуючи на всіх весіллях та поминках, на яких ми пересікаємось.

Але дійсно (і я вже неодноразово писав про це на ЗО!) це саме робив не тільки В.Балога.
Цим займались всі мажоритарщики на місцевих виборах від ПР, «Фронту змін» (Р.Бровдія), «Батьківщини» (О.Кеменяша) у повному складі.

На останніх парламентських - звісно тільки ЄЦ та ПР
Чи Вам, Адміне, дійсно про це нічого невідомо? – Беруть сумніви, бо про це у той період гуділо все Закарпаття. Особливо про формулу: 3 на 3.
Дійсно не пам’ятаєте? – Нагадую. Це коли І.Бушко переміг І.Балогу, а ось П.Балога С.Деркача. І у яку фракцію потім (ненадовго!) вступив П.Балога? Згадали?

І все ж. Звідки знаю? - Маю багато знайомих бізнесменів, які стали місцевими депутатами з цих партій. Які «розцінки» особливо і не приховували, особливо, коли їх «підписували» під парламентські вибори, які їм даром не були потрібні.

Прізвища, з етичних міркувань, звісно називати не буду, тому що сам під ніком.
Але впевнений, Адміне, що про цей «фактаж» Вам самому чудово відомо.
Але назвати речі своїми іменами під власним прізвищем Ви, звісно, не можете. З багатьох причин.

Тому пропоную, без образ, сприймати очевидні речі, якщо не на віру, то «по умолчанію», щоб не переконувати один одного гаслами та благими намірами. Особливо «проти ночі». Особливо людей, від яких "нічого і ніколи".

Відновлюйте сайт, Адміне. Це буде кращою відповіддю всім, в тому числі і мені.
Не самому заангажованому опоненту.

читач 2014-06-02 / 23:56:28
Теж підтримую Закарпаття он-лайн. Хоча і мої коментарі з критикою на їхню адресу видаляли, мені це не подобалось. Але цей сайт, без сумніву, знайшов свою нішу в інформаційному просторі Закарпаття, вже звик до нього, переглядати новини і т.і. Тому тримайтеся, найміть хороших програмістів або студентів-інформатиків хоча б. Ну і старайтеся бути об’єктивними, неупередженими. Успіхів вам!

О.Д. 2014-06-02 / 22:52:17
Міра, Корятович, дякую))

О.Д. 2014-06-02 / 22:44:26
виборець, бачу, вас після мого попереднього поста трохи попустило в плані проявів невмотивованої люті щодо Балог. )) Це вже добре. Прийде час, і, можливо, ваше ставлення до В.Балоги перестане бути не тільки таким агресивним, як раніше, а й таким прямолінійним, як у попередньому вашому пості. Принаймні, ви допускатимете, що, в силу тих чи інших обставин В.Балога виконував для Закарпаття і позитивну роль, створюючи опозицію тим чи іншим владним режимам. І тому ми не мали на Закарпатті всевладдя СДПУ(о), або, в недавньому минулому, абсолютної монополії і свавілля Партії регіонів. А в тому, що не було гідної опозиції самому В.Балозі, мабуть не проблема "Закарпаття онлайн". Журналісти не політики, а лише відзеркалюють дійсність. А відзеркалювати той бруд, що його "опонують" С.Ратушняк, В. і А.Погорєлови, І.Волошин та інші, це не наш рівень.

Утім, мова тут не про Балогу: це ваша особиста болячка і справляйтеся з нею самі.

Інша річ, що на її прикладі я вам проілюструю вашу ж не просто необ'єктивність, а й відверте хамство, яке не зобов'язаний терпіти ні я, ні "Закарпаття онлайн" загалом. Можете пояснити, на чому конкретно грунтується ваша фраза про наше, начебто, "намагання за останні десь 4 роки дистанціюватись від фінансової допомоги В.Балоги"? Якщо ви вважаєте, що це правда і ви маєте на неї право, то поясніть конкретно, які у вас підстави, крім просто надуманих підозр, вважати, що 4 роки тому така фінансова допомога мала місце? Якщо не поясните, то, сподіваюся, що ви, принаймні, на цьому прикладі, зможете зрозуміти, чому без попереджень і пояснень видалялися інші ваші коменти, подібного характеру. Ви ж допускаєте, що у такого роду випадках я (і "Закарпаття онлайн") не зобов'язаний доказувати десяткам подібних до вас коментаторів, що я не верблюд, або просто терпіти безпідставні звинувачення?

На відміну від вас, аноніма, "Закарпаття онлайн" зобов'язане відповідати за свої слова. А тому, навіть якщо цього вам дуже хочеться, ми не маємо підстав звинувачувати когось у тому ж таки підкупі виборців. Ми не робили таких звинувачень не тільки у випадку так нелюбого вам В.Балоги, але й у випадку, наприклад, В.Ковача на минулих виборах. Як би нам цього не праглося. І в цьому аж ніяк не наша провина. Ви особисто впіймали когось за руку? Чи, може, факт підкупу довели правоохоронці? Чого ви вимагаєте від нас свідомо йти під кримінал? Тому що вам так хочеться? Під кінець минулого режиму я мав по собі 4 кримінальні справи. Ви шкодуєте, що не сів остаточно? ))

Робити сайт, тим більше - один із найвпливовіших, тим більше - в умовах жорсткої опозиції, якісно вірізняється від простого плескання язиком. Ви б змогли це зрозуміти, якби навіть не взялися створювати власний інформаційний сайт, а а навіть лише спробували уявити, скільки лайна з різних боків полилося б на вас навіть у тому випадку, якби ви намагалися робити його, будучи максимально чесним перед собою. Довкола тисячі, сотні тисяч людей з власними поглядами на життя, політичними симпатіями та антипатіями, реаліями та залежностями, любовями та ненавистями, зрештою, просто з якимись комплексами, візіями та психічними відхиленнями. І ви, в даному випадку, лише один із них. Може й не найгірший, не такий чорноротий і чорнодуший, як, наприклад, різного роду подебрії, мещерякови, волошини, голуби та інший людський хлам, який, як, паралельно з вами, щодня намагається тут реалізувати анонімно у коментах свою внутрішню неповноцінність. Ви вважаєте, що змогли б вести цивілізовану дискусію з цими десятками, сотнями схованих за ніками осіб, для яких ви ворог тільки тому, що пишете не те, що хочеться їм? Чи, зрештою, може також просто видаляли б коменти з очевидними несправедливостями на свою адресу, невмотивованими переходами на особистості тощо?

Я бесідую зараз з вами, як виняток, по тій простій причині, що зараз маю трохи більше часу, бо вирішив якщо й не остаточно закрити, то, принаймні, на невизначений час зупинити редагування "Закарпаття онлайн". Якщо й не кращого, то, принаймні, одного з кращих сайтів Закарпаття.

Ви зрадієте, якщо я його все-таки закрию?.. ))

виборець 2014-06-02 / 21:51:34

Адміне, не дивлячись на Вашу різку манеру спілкування з анонімним дописувачем, я поважаю Вашу думку і правила коментування на Вашому приватному сайті.

А ще я дійсно ціную Ваше намагання за останні десь 4 роки дистанціюватись від фінансової допомоги В.Балоги.
Проте, погодьтесь, дистанціюватись і не погоджуватись, тим більше публічно критично ставитись (наприклад, до підкупу виборців на всіх виборах за останні 10 років чи роботі В.Балоги в «прогресивному», за В.Пащенком, уряді Н.Азарова) у Вас на ЗО якось не виходило.
Чи я може щось пропустив?

Я вже неодноразово писав про причини своєї анонімності: я не претендую на публічність, мені є що втрачати (палити), я поважаю спокій та бізнес своєї сім’ї та рідних.
Одним словом, життя навчило.

Тому, якщо є можливість коментувати на ЗО анонімно, то я це і роблю, якщо заборонено, то мені про це до цих пір не було відомо.
Чи Ви ні в якому разі не видаляєте коментарів під власним ім’ям, щоб там не було написано? – Навряд.

І головне. Я вважаю, що важливіше не прізвище коментатора (яке, до речі, може бути і вигаданим!), а думка, яку він висловлює у коментарі.

Жодного разу мою думку чи інформацію, щодо озвучених Вами прізвищ, не було спростовано на ЗО у цивілізований спосіб спілкування. Виключно у спосіб видалення Адміном. Чи взагалі без пояснень, чи одним словом «флуд».

І ще (теж повторював на ЗО неодноразово!).
Мені достатньо років, щоб мати власну думку, щодо покійного М.Токаря, В.Балоги, С.Ратушняка, Н.Шуфрича, О.Кеменяша, братів Ланьо, а також В.Медведчука, В.Бедя та навіть П.Порошенка (цей список можна продовжити) – людей, приблизно одного віку, мільйонерів, чиї статки на Закарпатті формувались у буремні 90-ті минулого століття у спосіб, дуже далекий від законного, м’яко кажучи.

Не дивуйтесь, Адміне, П.Порошенко, новий президент України, теж колись активно прийняв участь у ваучерній приватизації підприємств Закарпаття. Але це вже інша тема і інша історія.

І, повірте, на слово, що я не начитався публікацій на цю тему у і-неті – мене це болить. Дуже болить.
Бо колись, із-за такого «панства» на Закарпатті (яких В.Пащенко у серії своїх публікацій називає «відомими закарпатцями»), я був змушений з двома вищими освітами заробляти за кордоном «не по профілю», щоб прогодувати сім’ю. Стикаючись з відвертим рекетом чи з колонами контрабандистів, через які перекривався рух на КПП, з мукачівською та ужгородською пропискою.

Чи Ви, Адміне, вже не пам’ятаєте про це?

А щодо розуміння DDoS-атак, то я дійсно не фахівець у цій області, але в мене племінник з похресником - програмісти, які нещодавно закінчили Львівський політех з червоними дипломами, і до того працюють по спеціальності.
При потребі, думаю, вони би розібрались у цих «тонкощах».

Ось, якось так, Адміне. Теж, якщо коротко. Правда, у іншій «системі координат».

Корятович 2014-06-02 / 21:06:16
Тільки вчера міг зайти на вашому сайті. Десь 3-4 днів не міг тут через океану звязатися з вами. Московські чорти бояться правди!

Міра 2014-06-02 / 19:38:53
Закарпаття онлайн тримайтеся!!!!! Свідомі закарпатці з вами!
Трохи дивна ситуація, чому пан Балога не намагається підтримати сайт, який (не ображайтеся, адміне)його таки підтримує, не так, як Мукачево нет, який йому належить, але про Балог тут ги доти не прочитаєш. Розумію і поділяю позицію редакції сайту, щодо небажання "Лягти" під грошодавця, але мусить бути вихід. Зверніться до благодійників. Зареєструйте ГО і спробуйте грант якийсь виграти чи активніше на рекламі заробити. Я проти того, щоб реально найобєктивніший сайт області закрився. Не час!

О.Д. 2014-06-02 / 18:07:31
Ватник, не дочекаєтеся )) Те, що сайт не оновлюється, не означає, що ми лежимо.

Олександр 2014-06-02 / 17:39:05


І мені багато в чому не подобається пан Диба і ЗО, але це був, поки-що самий обєктивний інформаційний ресурс Закарпаття і я по кілька разів на день заходжу сюди по привичці.


аваст 2014-06-02 / 16:16:50
Чому не міняєте інформацію в новинах? Чомусь загальмували на 25 травні...

тоже 2014-06-02 / 14:08:05
и без связи будете )

Ватник 2014-06-02 / 14:00:20
Будете писать херню заказаную Балогой - будете лежать вечно!

О.Д. 2014-06-02 / 13:52:47


виборець, Закарпаття онлайн - не місце для вихлюпування вашої АНОНІМНОЇ неприязні до В.Балоги, В.Пащенка чи В.Бедя. І чим швидше ви це зрозумієте, тим краще почуватиметесь. Хочете висловлювати своє ставлення щодо конкретних осіб, то майте мужність і гідність висловити його під власними іменем/прізвищем, а не гавкаючи з-за плоту. Або не дивуйтеся, що Закарпаття онлайн, яке дає можливість для епістолярних вправлянь без реєстрації, все ж намагається зберегти високий рівень дискусії, а не просто анонімне ляпання брудом щодо осіб, які пишить відкрито і під власним іменм.

Не збираюся розвінчувати ваші ілюзії щодо нашого ставлення до тих чи інших осіб. Якщо я вам поясню, що, наприклад, з тим же В.Бедем у нас уже роками склалися доволі напружені стосунки і що ми не вважаємо його вінцем патротизму, то ви все одно не повірите, бо ввжаєте, що те, що твориться у вашій голові, це і є істина. Біда в тому, що таких "істин" довкола рівно стільки, скільки є наших читачів. І всі, як і ви, важають, що ми маємо писати так, як хочеться їм - комусь забагато В.Балоги, а комусь замало, комусь замало українства, а хтось вважає, що ми маємо пропагувати русинство, хтось вимагає права анонімно паскудити в коментарях інших, а ці ж інші ображаються, коли ми іноді не встигаємо видалити таке паскудство. Тобто, я не долар, щоби всім подобатися, а сайт, аби вам було зрозуміло, не лягав і не буде лягати під інших. І тема фінансування ресурсу в умовах фінансової кризи не має жодного відношення до редакційної політики. У вас взагалі хибить з логікою. Бо, ненавидячи В.Балогу, ви тут же пропонуєте нам взяти приклад з Мукачево.нет, аби мати "команду програмістів". При цьому, навіть не пробуєте зрозуміти, що, насправді, там немає жодної команди програмістів, а є Транс Софт Група, що входить до сфери так нелюбимого вами В.І.Б. І що якби ми були в тих самих рамках підлеглості чи залежності, то мали б те саме.

Тобто, спробуйте зрозуміти, що світ, насправді, це не ваше його розуміння, і тоді, може, зрозумієте ціну нашої свободи, яка може вам не подобатися в певних якостях, але таки є саме свободою.

Ваше розуміння причин і способів організації DDoS-атак не коментую, бо, насправді, нема що коментувати в силу вашого нерозуміння ситуації. А також тому, що питання подальшого існування Закарпаття онлайн не має жодного відношення до DDoS-атаки, яка стала для нас, швидше, всього лише поштовхом, приводом замислитися над тим, в якій системі координат ми перебуваємо...

Це якщо дуже коротко...


/ 7Освітяни Керецьківської громади також висловили недовіру її очільнику Михайлу Мушці
Упродовж минулого року тільки на ділянці Мукачівського прикордонного загону оголосили 63 підозри переправникам ухилянтів
/ 3Родина з Нижньої Апші зробила вирощування тюльпанів сімейним бізнесом
В Ужгородському замку "камерно" виставили "Художню спадщину Імре Ревеса на Закарпатті"
/ 2На Закарпатті триває конкурс стартапів
На Закарпатті влітку зафіксували 1 випадок кору
В Ужгороді пройшов благодійний волонтерський Кремзлик фест
На Закарпатті пройшли конгресові слухання
/ 3В Ужгороді з'явилася чергова мініскультурка – Русалка
Спортсмен з Мукачева став бронзовим призером чемпіонату світу зі змішаних єдиноборств ММА
У Тячеві "змагально" закрили тенісний сезон
Середньовічний фестиваль провели у Хусті
На Закарпатті прикордонники використовують для повітряної розідки пілотовану техніку та дрони
/ 1Буккросинги сервісних центрів МВС на Закарпатті поповнились новими підбірками книг
/ 2У Великих Лучках на Мукачівщині попрощалися з полеглим у війні Василем Іваньом
На Закарпатті реалізовують проєкт "Віднова:UA"
12 будиночків на 48 осіб: модульне містечко презентували у Середньому на Ужгородщині
В Ужгороді медики на конференції ділилися досвідом у лікуванні епілепсії
/ 1Господині в закарпатському селі готують голубці для захисників на передовій
/ 2Найбльше шкіл запланували останній дзвоник на Закарпатті на 7-8 червня
/ 1Виставку традиційного народного одягу Луганщини "Евакуйована колекція" представили в Іршаві
У Мукачеві релоковане підприємство з Харкова виробляє сирні снеки
/ 2На Закарпатті 80-річна жінка здала теоретичний іспит з ПДР і тепер вчиться водінню
Зустріч із закарпатськими родинами пропавших безвісти та полонених організували в Ужгороді
/ 3У Ракошині на Мукачівщині демонтували пам'ятник радянському солдату
» Всі записи