Знаходячись у національному роумінгу в мережі "Київстар", абоненти "Beeline-Україна" користуються послугами мобільного зв'язку відповідно до їхнього поточного тарифного плану.
Як підключити послугу національного роумінгу?
Якщо покриття "Beeline-Україна" буде відсутнім, телефон автоматично зареєструється у мережі "Київстар".
Якщо телефон автоматично не переходить у мережу "Київстар" або не підтримує функцію "Автоматичний вибір мережі", а також для того щоб постійно користуватися послугами в мережі "Київстар", оберіть мережу "Київстар" вручну у меню телефону (дивіться довідник користувача телефону або пристрою).
Коли мобільний телефон підключиться до мережі "Київстар", на дисплеї з'явиться назва мережі "Київстар" – UA KYIVSTAR або KYIVSTAR.
Ігор Литовченко, президент "Київстар", голова бізнес-одиниці "Україна" компанії "VimpelCom Ltd.": "Ми раді вітати клієнтів "Beeline-Україна" у мережі "Київстар". Обслуговування клієнтів відбувається на умовах їхніх поточних тарифів. Тих, хто ще не приєднався до однієї з найкращих мереж світу, ми запрошуємо обрати мережу "Київстар" та користуватися якісним зв'язком та покриттям на території усієї країни".
Обслуговування абонентів "Beeline-Україна", незалежно від того, в якій мережі вони користуються послугами зв'язку, здійснюється єдиним центром обслуговування абонентів за номером 466.
"Київстар" потурбувався, щоб клієнти "Beeline-Україна" могли комфортно приєднатися до якісної та найбільшої мережі країни.