За 7 місяців поточного року спеціалістами юридичної служби Головного управління Держкомзему у Закарпатській області розглянуто 243 звернення (пропозиції, заяви та скарги).
Структура надходжень дозволяє стверджувати, що більшість звернень надійшли до Головного управління через Держкомзем України ( в тому числі з Урядової гарячої лінії) - 100, із Закарпатської обласної державної адміністрації та обласної ради – 69, безпосередньо від громадян – 74.
Основні питання, які турбують громадян області - це скарги на дії чи бездіяльність посадових осіб органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, що здійснюють розпорядження землями відповідно до чинного законодавства, скарги на ліцензовані землевпорядні організації та клопотання щодо надання роз’яснень норм чинного законодавства.
За результатами розгляду звернень громадянам Головне управління надає вичерпні відповіді та рекомендації по вирішенню піднятих питань. Про це Закарпаття онлайн повідомили в Головному управлінні Держкомзему у Закарпатській області.
Іван 2012-08-21 / 07:07:28
Пане Щур, я розумію що Ви в "мазі" разом з начальницею Міжгірського земельного, але --- звільніть її з посади!!!
безпредєл 2012-08-20 / 21:14:26
А скільки жалоб було на начальницю Міжгірського земельного,а вона і по сьогоднішній день на посаді і знову незаконно звільняє людей.невже новий начальник управління Держкомзему в закарпатській області про це не знає.Недавно безпричинно звільнила спеціаліста.який пропрацював,біля 20 років,а прийняла на роботу свого кума Богдана.
знаючий 2012-08-20 / 19:04:59
Хай напишуть скільки особисто розглянуто звернень громадян працівниками держзему. А то, як правило все переадресовується в стуктурні підрозділи, в райони.
витя 2012-08-20 / 17:55:51
Де можна прямо звернутися проти судів.Но щоб достукатись.