У ході ревізії фінінспекторами виявлено чимало фінансових порушень на загальну суму 1285,64 тис.грн., з них: незаконних витрат бюджетних коштів на загальну суму 1098,3 тис.грн., недоотримання фінансових ресурсів на суму 31,77 тис. грн., та інших фінансових порушень на суму 155,57 тис.грн.
Завдяки вжитим заходам в ході ревізії відшкодовано незаконних витрат на суму 144,19 тис. грн. та усунуто інших фінансових порушень на суму 155,57 тис. грн.
Зокрема спеціалістами бухгалтерії управління освіти Іршавської РДА протягом 2009-2010 років проводилось застосування ставки 33,2 відсотки збору на обов’язкове державне пенсійне страхування та єдиний соціальний внесок в розмірі 36,3 % в 2011 році по фонду оплати праці працівників-інвалідів, в той час, як законодавчо визначено перераховувати 4% та 8,41 % відповідно. В результаті чого зайво нараховано та сплачено збору на обов’язкове пенсійне страхування та єдиний соціальний внесок на загальну суму 253,46 тис. грн.
Також, внаслідок безконтрольності посадових осіб, відповідальних за надходження коштів від надання в оренду приміщень загальноосвітніх шкіл району організаціям та приватним підприємцям для організації надання послуг з гарячого харчування дітей, призвело до неукладання договорів про відшкодування витрат балансоутримувача по спожитих комунальних послугах. Як наслідок, відділом освіти здійснено оплату в сумі 122,19 тис.грн. за комунальні послуги, спожиті орендарями, які ними не були відшкодовані.
Разом з тим, виявлені порушення, допущені підприємцями та організаціями, які надають гаряче харчування в освітніх закладах Іршавщини: починаючи від завищення цін придбання на певні продукти й до недотримання норм продуктів у порціях, незаконним включенням у вартість на послуги харчування ПДВ.
Зокрема, згідно з представленими підприємцями перспективними меню при калькулюванні вартості страв включалися продукти, які ними навіть не придбавалися. Як приклад, у страву «Суп вермішелевий на кістковому відварі» включено складову страви «Кістка». Однак, за вищезгаданий період суб’єктами господарювання, які надавали послуги з харчування, закупівля і, відповідно, використання складової «кістка» для приготування даної страви не проводилось.
Аналогічно, завезення деяких видів продукції для приготування страв «Каша гречана з рибою», «Каша перлова з курятиною» та «Макарони з ковбасою» проводилось в кількості меншій, ніж та, яка необхідна по нормах, визначених в перспективному меню надавачів послуг.
Крім того, недотримання вимог законодавства про державні закупівлі призвело до неефективного використання бюджетних коштів – придбання продуктів для надання послуг з гарячого харчування учнів в загальноосвітніх школах за завищеними цінами.
Так, наприклад, в той час як фактична середньоринкова вартість 1 кг картоплі в листопаді-грудні 2011 року становила1,96 грн., капусти – 1,30 грн., буряка – 2,23 грн., моркви – 2,59 грн., цибулі – 2,42 гривень, вартість цих продуктів у вартості страв в перспективних меню становила 5,00 грн. за 1 кг кожного виду продукту, а у деяких надавачів послуг харчування навіть більше: картопля – 9,00 грн., цибуля та морква – по 10,00 грн за 1 кг, буряк – 18,00 грн., капуста – 16,00 грн. за 1 кг.
За допущені порушення фінансової дисципліни, порядку ведення бухгалтерського обліку, складання фінансової звітності та порушення законодавства при проведенні закупівлі товарів робіт та послуг за державні кошти, на посадових осіб відділу освіти Іршавської РДА складено 11 протоколів за ст. 164-2 та 8 протоколів за ст.164-14 КУпАП.
За наслідками ревізії начальнику відділу освіти Іршавської РДА направлено вимоги щодо усунення виявлених порушень, повідомили Закарпаття онлайн Держфінінспекції в Закарпатській області.
Сирота 2012-07-02 / 16:51:09
Щось інформація вже не нова.
А кого будуть притягувати до відповідальності: попереднього керівника(цю) чи новвоспеченого протежиста Феєрового, полуботка Костю (хай Біг милує, сегиня, тож тупака і бездосвідне теля).