Про це повідомляє офіційний сайт Ужгородської міськради.
Порядок денний:
1. Інформація про роботу ринку П/П Ігнатич С.С. (вул. Минайська, 16-В)
Доповідач: Ігнатич Степан Степанович – керівник ринку.
Робочі питання:
2. Про надання поштової та тимчасової адреси.
3. Про реєстрацію права власності на новозбудований об’єкт нерухомого майна.
Доповідач: Шеба Олександр Васильович – начальник управління архітектури та містобудування.
4. Про видачу підтверджень торговельної діяльності на тимчасові об’єкти торгівлі та сфери послуг з погодженням режиму роботи.
5. Про господарську діяльність у сфері торгівлі, ресторанного господарства та послуг на території міста. Доповідач: Станкович Михайло Михайлович — начальник управління економіки та підприємництва.
6. Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна.
Доповідач: Куценко Ігор Миколайович – начальник юридичного відділу.
7. Про прийняття гр. Корнілової О.П. на обслуговування до територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг).
8. Про опіку над недієздатною особою. Доповідач: Сушко Андріана Антонівна – начальник управління праці та соціального захисту населення.
9. Про переведення житлових приміщень у нежитлові.
10. Про зняття з балансу та обслуговування будинків.
11. Про надання дозволу на влаштування автономного опалення.
12. Про переоформлення гаражів. Доповідач: Касперов Олексій Петрович — директор департаменту міського господарства.
13. Про надання дозволів на посвідчення правочинів про відчуження та набуття майна, надання статусу, зміну прізвища малолітнім, встановлення порядку зустрічі.
Доповідач: Кенсіцький Володимир Володимирович — начальник служби у справах дітей.
14. Про орієнтовний план роботи виконавчого комітету міської ради на ІІ півріччя 2012 року. Доповідач: Кравчук Володимир Володимирович — начальник відділу внутрішньої політики та організаційної роботи.
Робочі питання в порядку контролю:
15. Інформація про виконання доручення виконкому від 13.06. 2012 року “Про напрямки роботи та заходи щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі по вул. Белінського та пл. Корятовича”. Доповідач: Шушка Олександр Іванович — заступник
начальника відділу муніципальної поліції та правопорядку.
16. Інформація про хід виконання рішень виконкому від 29.08. 2011 року № 308 “Про реорганізацію спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 21 із словацькою та українською мовами навчання та поглибленним вивченням іноземних мов” та від 28.09. 2011 року № 347 “Про внесення змін до рішення”.
17. Інформація про хід виконання рішення виконкому від 20.07. 2011 року № 272 “Про розгляд подання прокуратури міста Ужгород”. Доповідач: Комарницький Мар’ян Несторович — начальник управління освіти.
Місцева 2012-06-26 / 19:44:21
Ну Рата хоч на фейс був приємніший,а цей противний
Нехай 2012-06-26 / 15:04:15
Треба додати питання про роботу реєстраторів - бо це повний бардак і при Раті і при Погорелові! На спеціальній нараді Погорелов додумався (це треба було вчитися 4 роки в універі) видавати талони на допуск до реєстратора. Тепер треба висояти годину в черзі і отримати талон на відвідування реєстратора через три тижні! Замість того, щоб ввести ще одну посаду реєстратора, або продовження приймальних годин з 9 до 17 , або ввести для обох реєстраторів приймальні години щодня з 9 до 13 годин. Погорелов рахує людей за бидло, що він що Рата однакові!