Підсолоджував змагання дощ, який робив ями з багнюкою ще глибшими, гірські схили – неприступнішими. 53 екіпажі з України та Угорщини, Чехії, Словаччини і Польщі випробовували потужність та витривалість своїх джипів.
Основне завдання – за добу подолати непрохідними гірськими нетрями 100-кілометрове кільце. День і ніч, без сну і відпочинку джипери й квадроциклісти шукали в горах десятки контрольних пунктів, там відмічалися і мчали до фінішу.
«Вдень – це одне. А вночі – гори. Ще й нещодавно дощ пройшов. Слизько, мокро, швидко. Дуже тяжко було. Машини ламалися. Але їхали», – каже учасник змагань «Карпати-трофі 2012» з міста Тернопіль Тарас Червінський.
Угорські джипери у захваті від закарпатського рельєфу. Кажуть: таких складних підйомів і спусків у горах вони ще не підкорювали.
«На цих змаганнях завдання виявилися нелегкими. Особливо важко долати вологі підйоми біля потічків. Таких тут багато. Зате враження від краси місцевих гір – незабутні. Такої по-особливому гарної природи більше не бачив ніде», – говорить учасник змагань «Карпати-трофі 2012» з Угорщини Лайош Ілліх.
Після гірського бездоріжжя ще одне випробування – спеціальна 400-метрова траса для тріалу. Ці змагання – найвидовищніші й найбрудніші. Відкрили їх квадроциклісти. Вони тонули в багнюці. Мотори ревли, колеса буксували. Зате очі сяяли від адреналіну.
«Це адреналін у чистому вигляді. Це дуже цікаво. Це очищає голову від якихось проблем буденних. Ти сконцентрований. Є командний дух», – говорить учасник змагань «Карпати-трофі 2012» з міста Львів Євген Лейко.
Краще оснащений джип легше долає бездоріжжя, переконують справжні чоловіки. Найазартніші джипери посилюють кузов та агрегати, встановлюють потужні двигуни, професійну лебідку, спортивну підвіску, спеціальні диски та гуму на колеса. Кожен екіпаж обладнаний GPS-приймальником. Такий тюнинг коштує десятки тисяч доларів і залежить від фантазії конструктора.
Чоловіки – екстремали переконані – без зухвалості й авантюризму, без екстриму й небезпеки їхнє життя втрачає барви.
Світлана Ковбиця, «ФАКТИ», ICTV