Наявне дорожнє покриття вулиці виконане в кам’яній бруківці і в асфальтобетоні. Стан і одного, і другого покриття є незадовільним, аварійно небезпечним. Тротуари обабіч вулиці тільки фрагментально вимощені фігурними елементами. Освітлення тротуарів недостатнє. Оскільки на вулиці багато торгівельних, офісних та банкових будівель, тут недостатньо паркувальних місць для легкового транспорту.
Проектом реконструкції вулиці Швабської передбачено влаштування дорожнього покриття з асфальтобетону по всій довжині вулиці. Вздовж проїзної частини обабіч вулиці запроектовані автостоянки для легкових автомашин. Проектом також передбачено заміну старих та висохлих дерев на нові саджанці сакури, сливи Піссарда, туї. Дерева, які ростуть на автостоянках, оконтурюються лунками з бетонним бордюром, як і зелені зони з боку проїзної частини вулиці. Всі зелені зони засіваються газонними травами. Тротуари обабіч вулиці вимощуються фігурними елементами. Вздовж ширшої частини тротуару встановлюються світильники паркового типу. Крім того, встановлюються вуличні світильники на розтяжках.
Проектом передбачається заміна мереж вуличного водопроводу у зв’язку з його аварійним станом. Передбачено також реконструкцію інших інженерних мереж, а саме: мереж водовідведення, каналізації, телефонних ліній, електрокабелів.
Благоустрій та озеленення
Проектом передбачено благоустрій вулиці Швабської.
На вулиці встановлюються лавиці, урни для сміття.
Уздовж проїзної частини автостоянок по вул. Швабській на ділянці від вул. Жемайте до вул. Новака передбачено однорядну посадку дерев, у лунки розм. 2,0х2,0 м. Для посадки використаний такий асортимент дерев: сакури, слива Піссарда і туя Глобоза.
Саджанці висаджуються віком 10 років з грудкою (комом).
Даний підбір порід дерев відповідає санітарно-гігієнічним і архітектурно-художнім вимогам та біологічній стійкості, яка забезпечує їх довголіття.
На тротуарах існуючі та запроектовані поодинокі дерева залучають у лунки, які оброблені бетонним поребриком.
Озеленення проводиться на зелених зонах. Всі зелені смуги засіяти багаторічними травами.
Наявні зелені насадження підлягають пересадці і вирубці згідно з актами обстеження зелених насаджень № 8 від 28.01.2011 р., № 9 від 31.01.2011 р., № 10 від 10.3.02.2011 р.
Вуличне освітлення
Проект вуличного освітлення вул. Швабської в м. Ужгороді розроблений на основі технічних умов на електроосвітлення, виданих КП «Міськсвітло», та на основі чинних державних будівельних норм.
Згідно з вимогами технічних норм проектом передбачається:
1. Встановлення залізобетонної опори напроти будинку № 5 по вул. Швабській. Опора вибрана на базі стояка СВ-9,5 (2).
2. Влаштування 3-ох підвісних світильників на розтяжках згідно з кресленнями даного проекту. Світильники вибрані типу «Крапля» ЖСУ09-150-003 з газорозрядними натрієвими лампами високого тиску потужністю 150 Вт, встановити на висоті 7 м.
3. Прокладання СІП 2х16 від опори на пл. Ш. Петефі по фасаду будівлі школи, по встановленій опорі та до першої наявної металевої опори біля будинку № 9 по вул. Швабській. Відгалуження до світильників на тросі виконати кабелем стійки до ультрафіолетового випромінювання типу NYY-J 2x2,5мм² або аналогічним. Для відгалуження від проводу до світильника використовуються герметичні проколюючі затискачі типу SLIP22.1.
4. Від будинку № 40 до буд. № 6 по вул. Швабській передбачається встановити 9 опор освітлення зі світильниками типу ЖСУ09-70-003/004 з газорозрядними натрієвими лампами високого тиску потужністю 100 Вт.
Живлення світильників виконується кабелем ВВГ 4х10 від існуючої мережі з протилежного боку вулиці. В місцях перетину з дорогою (біля вул. Конопляної та вул. Новака) кабель прокладається в ПНД трубі діаметром 32 мм під місцями для автостоянок на відстані 0,5 м від бордюру.
Кабель прокласти на глибину 0,7 м на піщану подушку товщ. 10 см. Присипку передбачено піском на 10 см вище кабелю, а також захистити його червоною цеглою. Засипку траншеї між дорожнім одягом і піщаною присипкою передбачено щебенем.
Заземлити 3 опори згідно з кресленням. Заземлення виконується з двох сталевих катанок діаметром 25 мм довжиною 3 м, забитих на глибині 0,5 м на відстані 3 м одна від одної та з’єднаних між собою сталевою полосою 40х4 мм. Електромонтажні роботи виконати згідно з вимогами ПУЕ, ПТЕ і СПіП. Замовником може бути використане обладнання інших виробників при відповідності їх технічних характеристик, - повідомили Закарпаття онлайн з відділу технічного нагляду
за капремонтом об’єктів благоустрою Департаменту міського господарства.
anonimus 2012-05-01 / 12:45:50
як розумію , то адміністрацію сайту не цікавить можливість встановлення-віднослення фонтанчику на розі Швабської та Жемайте ?
anonimus 2012-04-30 / 14:39:51
"Проектом реконструкції вулиці Швабської передбачено влаштування дорожнього покриття з асфальтобетону по всій довжині вулиці." (Ц)
що за х***ня !?!?
ніякого асфальту там бути не повинно !!!
історична частина міста повинна повинна бути у бруківці, звісно за якісної кладки та догляду за неї !!!
цікаво куди "запланували" вже подіти (роздерибанити наявну бруківку, яка памятає поступ 5-10 поколінь мешканців міста)!?!?
ПОРЯЧДНО ПЕРЕКЛАСТИ І РЕКОНСТРУЮВАТИ НАЯВНУ БРУКІВКУ !!!
І ТІЛЬКИ !!!
ЩО ЦЕ ЗА ДИКЕ ВАРВАРСТВО - АСФАЛЬТ НА ШВАБСЬКІЙ !?!?!
що за мудак(КИ) придумав Швабську асфальтувати !?!? лише якийсь прийшляк(КИ) !!!
весь центр Мункачу відновлений в історичній бруківці !!!
НЕ ПОВЕЗЛО УНГВАРУ ІЗ КЕРМАНИЧАМИ !!!
Пешеход 2012-04-29 / 01:02:39
Заметили, что на всем протяжении улицы нет ни одного пешеходного перехода? Зебры присутствуют только на перпендикулярных улицах. Как это понимать?!
L_C 2012-04-28 / 16:17:20
Наверное, велодорожки, как и паркинги, подземные :)
житель 2012-04-28 / 13:48:12
Так где ж велодорожка??