Карпатський бренд сприятиме просуванню традиційної продукції

В Ужгороді відбулась робоча зустріч «Розвиток Карпатського бренду для місцевих продуктів харчування» для зацікавлених сторін, з числа виробників продукції, науковців та експертів з туризму у створені Карпатського бренду.

Карпатський бренд сприятиме просуванню традиційної продукції

У ході зсідання, 27 квітня 2012 року координатор Проекту FiBL Наталія Прокопчук представила останні рішення Державного секретаріату з економічних питань (SECO, Швейцарія) щодо ідеї створення майбутнього проекту розвитку Карпатського бренду для продуктів харчування. Учасники обговорили наступні кроки, які потрібні для досягнення спільної цілі.

Як повідомив Лідер Проекту FiBL Тобіас Айзенрінг, продукти харчування з Карпат користуються високим попитом не тільки серед українських споживачів, а й серед багатьох іноземних туристів. Цінність карпатських краєвидів, культури та традицій формують основу високо оціненим продуктам харчування, що є важливим капіталом та значним джерелом доходу для регіону.

За словами керівника Туристичного інформаційного центру Закарпаття Олександра Коваля, сьогодні, однією з ключових передумов підвищення конкурентноздатності традиційних товарів та послуг, що виробляються у Закарпатті, як на внутрішньому так і на зовнішньому ринку є підвищення оцінки їх якості та престижності споживання. Споживати продукцію, що виготовлена в Українських Карпатах, а для нас у Закарпатті вже зовсім скоро стане престижно. Екологічність умов вирощування сировини, традиційність та натуральність технологій створення продукту формуватиме маркетингову цінність та додану вартість. Споживач у Києві, Донецьку, Харкові, Одесі знає, що таке Карпати, але мало хто знає, а що саме вробляється у Карпатах.

Науковцями кафедри туризму УжНУ вже розроблено попередню концепцію подальших кроків, щоб підкреслити ідентичність тих груп товарів, що є традиційними для Карпат, підсилити тих виробників, що займаються натуральним та традиційним виробництвом. У людей є досвід, бажання, потреба створювати та відтворювати технології, адаптовувати їх до сучасних реалій. На нашу думку, до числа найважливіших інструментів формування свідомості та усвідомлення споживачем відмінностей між продуктами що є традиційними для регіону, виробленими на основі традиційних технологій та продуктів, що виробляються у промислових масштабах є формування бренду, під котрим ми розуміємо репутацію та імідж, певний набір очікувань та асоціацій, що виникають у споживачів, та породжують у них зв’язок з місцем виготовлення, торговою маркою, або виробником, повідомив Олександр Коваль.

За словами проректора УжНУ, завідувача кафедрою туризму Федора Шандора, за останні роки в Закарпатті створено декілька унікальних проектів, не лише для Закарпаття, але й України загалом, це перш за все єдина Карпатська сироварня у селі Нижнє Селище, дегустаційний зал меду, лекварю. Ми переконані, що розвивати туризм, без економічного розвитку громад не можливо. На кожному малому виробництві працюють люди, у створенні традиційних продуктів приймають участь сотні жителів нашого краю. Кінцевий продукт коштує дорожче, але унікальність, походження, смакові властивості дозволяють продати його дорожче. Дані продукти дозволяють рекламувати туризм та відпочинок у Закарпатті.

Сьогодні формується перелік перспективних груп товарів, що можуть бути об’єднані Карпатським брендом. Територією впровадження проекту, стануть 4 області українських Карпат.

 Людмила Коваль, Турінформ Закарпаття

27 квітня 2012р.

Теги: бренд, Карпати, туризм

Коментарі

912 29.04.2012 / 01:07:58
Дуже погано, коли про такі стратегічні речі говорять не фахівці, а люди, які відношення до брендингу не мають.

911 28.04.2012 / 09:15:46
жуть. набір фраз і термінів. екскурсоводи про створення бренду, то десь так як штукатури про інженерію ейфелевої башні

НОВИНИ: Соціо

17:51
В Ужгороді обрали нову локацію для поховань військових
17:34
/ 4
Закарпаття. "Краматорські" сутінки
12:36
Екомандрівка до витоку Чорної Тиси: діти відкривали природу Карпат разом з екоклубом Фото новина
10:31
/ 3
В Ужгороді у вівторок попрощаються з полеглим захисником Віталієм Лакатошем Фото новина
10:19
/ 1
На Донеччині поліг Михайло Вінтоняк з Косівської Поляни на Рахівщині Фото новина
23:18
/ 1
На війні з Росією поліг Василь Клюс з Великих Ком'ят Виноградівської громади Фото новина
07:57
У понеділок в Ужгороді попрощаються із полеглим захисником Василем Шкобою Фото новина
14:18
Відкрито реєстрацію на серпневі зміни дитячого табору "Зелені скарби Карпат" в Ужгороді
11:03
/ 1
У Сокирниці на Хустщині попрощалися з полеглим захисником Володимиром Стецем Фото новина
09:31
Завершилася третя зміна табору "Зелені скарби Карпат": пригоди, відкриття і справжнє літнє щастя Фото новина
20:35
Після модернізації колії з кінця липня відновлюють курсування поїздів до Ужгорода
19:20
/ 1
Підтверджено загибель захисника з Берегова Валерія Ковальова Фото новина
18:59
У серпні на кілька днів буде зупинено курсування потягів між Мукачевом і Кошицями
19:53
/ 1
На Закарпатті дозволили полювання у мисливський сезон 2025-2026 років
19:49
Екоклуб у Ясінях запрошує у мандрівку до витоку Чорної Тиси
19:29
На Закарпатті через суд повернули державі понад 2,6 га землі у нацпарку "Синевир"
14:44
/ 1
У Мукачеві попрощаються з захисником Василем Богданом Фото новина
22:44
/ 2
На Рахівщині попрощаються з захисником Андрієм Легким
19:44
У таборі "Зелені скарби Карпат" стартувала третя зміна: перший день присвятили стихії води Фото новина
17:00
/ 1
Четверо закарпатців збиралися перепливати Тису, щоб потрапити в Угорщину
11:37
/ 3
На Закарпатській митниці викрили спроби незаконного ввезення товарів на сотні тисяч гривень Фото новина
16:44
/ 1
В Ужгороді провели в останню путь полеглого у війні Віктора Набожного Фото новина
23:27
/ 1
У п'ятницю в Ужгороді попрощаються з полеглим захисником Віктором Набожним Фото новина
23:05
Виготовлено паспорт "Чорного озера" в Ужгороді
22:31
/ 3
В Ужгороді у дворі чоловіка, що незаконно проник на сусідську територію, виявили рослини конопель Фото новина
» Всі новини