Під час митного контролю вантажного потягу, яким в режимі «транзит» до Словаччини переміщувався з Росії вантаж «прутки з легованої сталі холодної обробки» вагою 60 тон, увагу чопських інспекторів привернули супровідні документи. При ввезені на територію України Харківською обласною митницею було встановлено чіткий термін доставки даного вантажу через Чопську митницю - з 15.02.12 до 14.03.12.
Як з’ясувалося пізніше, вагон з вантажем був відчеплений через технічну несправність на одній із станцій Одеської залізниці, де знаходився цілий місяць. Але жодних офіційних звернень продовжити термін доставки товару від Укрзалізниці за цей період до митного органу не надходили. Хоча це передбачено Інструкцією, затвердженою спільним наказом Держмитслужби України та Міністерства транспорту України № 1019/1143 від 18.09.2008 р.
За порушення митного законодавства відносно начальника станційного технологічного центру складено протокол за ст.349 Митного кодексу України. 114 штук прутків з легованої сталі, загальною вартістю 460 тисяч гривень, вилучено до рішення суду, -повідомила Закарпаття онлайн прес-секретар Чопської митниці Вікторія Сенгетовська.
Селянин 2012-04-11 / 22:13:17
Мені из усього понятно одно.Продавець из Росії отправив груз у Словакію нашов штреков. У наших штрекарю, (може позад файної нашої штреки) показився вагон.За ото що довго ся везло нашов держвавов (бо штрека із вагонами і паравозами ище державна!)и порушився срок, наші доблесні митарі конфіскували руський груз.З точки зору захисту національних інтересів всьо зробили правильно,нічого всяким москалям возити залізо нашов штреков! Най возят,так як газ, по дну Балтійськог моря! Лем одна біда, а що будут возити тогди наші штрекарі? Хиба наших митарю из Харькова до Чопа и назад,оби у них ся мозги не застоювали.
А може кось розтлумачит простому селянинови исе доблесноє задержаніє инак? Бо нич ся не розумію,як ото наша держава воює сама с собов, та ще ся і хвалит за таку "доблесть"