Участь у нараді взяли перший заступник голови Закарпатської ОДА, начальник обласного управління промисловості та розвитку інфраструктури Віктор Лукеча, потенційний інвестор Олег Уваров та начальник дільниці ВП «Ужгородське управління залізничних перевезень» Василь Нодь.
Нині частина унікальної вузькоколійки, що проходить трьома районами краю – Іршавським, Виноградівським та Берегівським, - функціонує частково. Частину колії розібрали. Тому наразі особливо гостро стоїть питання стосовно її збереження. Незважаючи на те, що вузькоколійка збиткова (більше 8 млн. грн. боргу щороку), обласна влада зацікавлена у її відновленні. Допомогти у цьому висловили бажання й інвестори: "Столітня колія – історичне надбання краю. Вона повинна функціонувати. І ми готові профінансувати відновлення 17 кілометрів шляху, вкласти близько 5 мільйонів гривень", - розповів потенційний інвестор Олег Уваров.
Наразі найактуальніше питання – зупинка демонтажу вузькоколійки та збереження функціонування «малої залізниці». Подальші шляхи вирішення проблем щодо залізничної дороги, з урахуванням інтересів соціальних, економічних та інвесторських, розглядатиме обласна робоча група, - повідомляє Закарпаття онлайн прес-центр Закарпатської ОДА.
Так тримати 2012-04-10 / 10:26:53
Уваров нормальний чоловік і мислить стратегічно-зєднати теплицю і боржаву вузькоколійним сполученням-то стратегічний і грандіозний проект. але й дорогий.
P.S. Як буде ремонтувати вузькоколійку - сам пійду волонттером насип підсипати або хащу розчищати і вас запрошую.
дшма 2012-04-10 / 00:08:34
добра давай штреку на мiсто i всьо буде окей я знав що ти пiдеш на уварова золотое рiшення головне повернути декорацiю i капуста у твоему карманi мiй голос за тебе для баклажана слово закон сказано сделано воппросы после работы
Коля 2012-04-09 / 20:56:59
Олег Уваров то власник санаторіїв "Теплиця" та "Боржава", людина слова, якщо береться за справу - зробить.
Пан Баклажан 2012-04-09 / 20:47:07
Цікаво, хто такий "потенційний інестор" Олег Уваров? Яку компанію чи структуру представляє?
Збитковість малої залізниці - результат кучмівсько-кірпинського та янучарского "менеджменту", в основі якого закладений "розпіл" грошей на в кілька разів завищені потреби.
В ідеалі ця залізниця мала б належати частково місцевим громадам, частково - капіталу. На балансі ж "Укрзалізниці" вона точно сканає...
роман 2012-04-09 / 18:31:03
Дав би їм Бог здоров"я. Це добра справа.