Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства зараз працює над створенням єдиного державного реєстру громадян, які потребують покращення житлових умов та перебувають на квартирному обліку. Мова йде про автоматизовану систему, яка збиратиме, накопичуватиме та зберігатиме інформацію про таких громадян по всій країні.
Статистика свідчить, що на початку 2011 року в Закарпатській області на квартирному обліку перебували 9554 сімей та одинаків. Зрозуміло, що необхідно всю інформацію про таких людей обробляти і зберігати у порядку. Електронний реєстр якнайкраще може владнати проблему загублених довідок, папірців, а то й самих людей. Тому, з метою спрощення та прискорення внесення інформації до реєстру для організацій, що ведуть облік, розробили спеціальне програмне забезпечення. Адміністратором такого проекту в області визначили Фонд сприяння молодіжному житловому будівництву.
На нараді усім присутнім у студіях представникам районів повідомили, що на місцях (у районах, містах, селищах) слід терміново уточнити переліки тих підприємств, установ та організацій, що ведуть облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов, провести роз’яснювальну роботу з працівниками цих установ.
Уся інформація з районів надходитиме і зберігатиметься в Ужгороді. Враховуючи те, яка кількість осіб перебуває на квартирному обліку, для нашої області питання забезпечення житлом дуже актуальне. По Програмі доступного житла 30% від вартості помешкання сплачує держава, 70% — самі громадяни. Для цього передбачена лояльна система кредитування — 2-3%. Які банки надаватимуть такий кредит, поки не відомо, але така інформація буде оприлюднена найближчим часом.