Для проведення контролю за технічним станом транспортних засобів Управлінням ДАІ Закарпаття відтепер використовується пересувна діагностична лабораторія обладнана сертифікованими приладами, які дають змогу проводити перевірки транспортних засобів на предмет відповідності технічного стану вимогам стандартів безпеки дорожнього руху, а саме: вміст шкідливих домішок у відпрацьованих газах, діагностування неполадок рульового, гальмівного керування, справності фар тощо.
Контроль технічного стану здійснюють фахівці, які мають необхідну для цього кваліфікацію, - повідомили Закарпаття онлайн з УДАІ УМВС України в Закарпатській області.
Юрій 2012-04-03 / 17:39:07
Хотілося б отримати офіційний коментар ДАІ, як узгоджується з законом зупинки учасників автомобільного руху для перевірок такими пересувними лабораторіями, за умови, що у даного автомобіля є дійсний талон про проходження техогляду. Згідно з законом, такий талон підтверджує технічну справність автомобіля. Чи закон дозволяє провадити якийсь додатковий інструментальний контроль на технічно справних (згідно з талоном) авто? Чи знову повертаються часи 1990-х - поч. 2000-х, коли по дорогах, що ведуть на Південь, до моря, стояли - часто поруч із постами ДАІ, а часом і просто так - всякі екологічні контролери, міряли СО і виписували квитанції. Тобто - пояснюючи, що з часу проходження техогляду машина могла стати несправною (але ж закон передбачає частотність його проходження; так ситуацію можна довести до абсурду - вчора пройшов ТО, а сьогодні "міг зламатись" - давай перевіримо!), її перевіряли і, виявивши надлишковий викид СО (а зараз ще й "несправність рульового, гальмівного керування тощо"), замість направлення на ремонт брали гроші за квитанцію! Інколи виправляли викид СО на місці, а здебільшого - ні! Якщо ж авто справне, ти все одно мав заплатити за квитанцію, "щоб тебе далі не зупиняли". Квитанції такі начебто діяли 3 місяці - хоча, знову ж, техталон дійсний 2 роки! Тепер така ж "кормушка" з'явилась на Закарпатті? Чи в інших областях теж?