Виконання всіх рейсів Malev таким чином призупинено. 3 лютого тільки з аеропорту Будапешта мало вилетіти 64 літака авіакомпанії.
Днем раніше угорський уряд призначив в Malev конкурсного керуючого, щоб захистити перевізника від претензій кредиторів.
Труднощі у авіакомпанії, яку вже кілька років спонсорує держава, почалися на початку 2012 року. 9 січня Єврокомісія зажадала забрати у авіаперевізника Malev виділену компанії в 2010-му році фінансову допомогу. Влада Євросоюзу вважає, що фінансування збанкрутілої авіакомпанії було незаконним, оскільки значно обмежило конкуренцію.
Йшлося про 130 мільйонів євро, без яких перевізник не зміг би нормально виконувати свою діяльність.
Компанія, заснована в 1946 році, п’ять років тому продана російським інвесторам – AirBridge Олександра та Бориса Абрамовичів, які зробили покупку через “Красноярські авіалінії”. Останні незабаром збанкрутували разом з усім авіаційним альянсом AiRUnion. Власником 49,5 відсотка акцій AirBridge став Внєшекономбанк, який в лютому 2010 року домовився про повернення Malev угорській державі за 92,3 мільйона євро.
Авіалінії України