Як повідомив Закарпаття онлайн голова громадської організації "Боржавська ініціатива" Денис Добра, ці вантажні платформи перебували на залізничній станції Іршава протягом останніх трьох років – і ось тепер їм судилося перетворитися на купу металу. У вузькоколійному залізничному депо Берегово їх поріжуть на і залізничники відрапортують про виконання плану. На сьогодні таких платформ залишилося біля десятка, а також на станції Хмільник – чотири пасажирські вагони PFAVAG, що їх, напевно, чекає така сама доля.
Нижче – світлини з останнього рейсу вагонів, які вірою і правдою послужили економіці Закарпаття кілька десятків років…
P.S. В сусідній Угорщині, в такому близькому місті Ніредьгаза, 4 роки тому припинили рух на вузькоколійній лінії Ніредьгаза – Домбрад. Але до цього часу не відправили на металобрухт жодного вагону.
Покращення у сєгодня 2011-11-22 / 23:06:51
так шо семафор теж на метал по різали ?!? Тіпа проба, поспострігати за реакцією публіки. Ппц. І тепер памятку архітектури, історичну дорогу будуть розтягувати по шматкам? З рельсами з ходу не вийшло, то взялися спочатку знищити вагони, а потім вернутися за рельси, "а зачем дарога єслі вагонов нєт"? Проффесіонально крадуть...
Металіст 2011-11-22 / 19:19:09
В металоломі майже 100 тон ... 4 грн/кг ..= 400 000 грн.????
Мала залізниця після цбого збиткова?
Залізничник 2011-11-22 / 19:09:04
...ще планують 3 платформи відбравити у брухт ...вага кожної - 14 тон...