Те, що працівники відповідних комунальних служб "забувають" вчасно їх прибирати – це питання інше. Але інколи і їм не позаздриш: щоб відчистити кількадесятметровий паркан на вулиці Швабській, до прикладу, треба дуже постаратися. І можна гарантувати, що вже наступного дня він буде заклеєний знову.
А довжелезний шлейф із оголошень, реклам та афіш плавно переходить на старовинну будівлю школи мистецтв. Така сама картина – на багатьох центральних вулицях. Не допускати такого рекламного безладу повинна муніципальна поліція міста, але єдине, як вона може вплинути на ситуацію – це штрафні санкції щодо тих, хто розклеює оголошення "де попало".
Начальник міської муніципальної поліції Борис Борисов нагадує про штрафи, які мають право стягувати: "У принципі, штрафи не змінилися, просто хотілося б нагадати тим, хто таким незграбним чином надає інформацію, що ми маємо право застосовувати певні санкції. Мінімальний штраф для фізичних осіб складає 340 гривень, максимальний – 1350 гривень. Юридичні особи можуть бути оштрафовані на суму від 850 до 1700 гривень. До речі, нещодавно як раз змусили одного підприємця сплатити максимальний штраф, йшлося навіть про те, що податкова закриє його фірму, але керівник виявися свідомим, пішов і прибрав усі свої оголошення ""Найму робочу силу", тому обійшлися штрафом".
Попереду – морози, а тому ужгородців закликають: щоб не ускладнювати життя собі і не додавати роботи двірникам, яким потім доводиться відшкрябувати від стін папір і клей, розміщуйте свою рекламу та оголошення на спеціальних дошках, у дворах будинків та інших місцях, де це не псує вигляду вулиць.
Олександра Берегова, Karpatnews.in.ua
2011-11-16 / 15:25:00
Метод борьбы.
Снять по городу реклмки и заклеить ими стены офиса рекламодателя.
Рекламы в почтовых ящиках в нескольких экземплярах заколебали жителей.
Антон 2011-11-16 / 15:02:00
Спочатку обладнайте місця для оголошень, а потім штрафуйте! "Спеціальних дошок", про які говорить Борисов, в місті просто нема. Є чотири тумби для афіш на все місто. Дошку на Петефі нещодавно зрізали. Як підприємцям або організаторам заходів, які не мають коштів на білборди, рекламувати свої послуги або заходи? Навіть якщо собака загубився, або гаманець, нема де оголошення наліпити, щоб закон не порушити.