Найскладнішим на сьогодні залишається питання виготовлення каркасу, який надійно закріпить ялинку на вантажівці і, водночас, вбереже дерево від пошкоджень. Сьогодні до кінця дня конструкцію кріплення мають розробити профільні управління. Професійну допомогу обласним чиновникам надаватимуть залізничники, які мають неодноразовий досвід перевезення таких габаритних вантажів.
Уже завтра на Рахівщині почнуть працювати мнс-ники. Їх завдання – обв'язати ялинку спеціальними тросами, які мають спростити транспортування вертольотом та запобігти пошкодженню гілок. Впоратись рятувальники обіцяють за 2,5 дні. Для цього працюватимуть з короткими перервами, житимуть та харчуватимуться у спеціальних палатках біля ялинки.
До речі, лісівники вже ретельно обстежили тридцятиметрове зелене дерево і навіть порахували кількість гілок. Їх на ялинці 720. Найбільші важать 10-12 кг.
Для головної ялинки вже обрали і "двійника" - трохи менше, 25-метрове, дерево. Воно слугуватиме для пробного транспортування. Уже цієї п'ятниці відбудеться "репетиція" дій – це необхідно, в першу чергу, лісівникам та пілотам гвинтокрилу для узгодження дій та, щоб уникнути помилок в майбутньому, повідомили Закарпаття онлайн в прес-центрі Закарпатської ОДА.
Світлана 2011-11-17 / 01:22:00
Респект Ледиді,доводить справу до кінця. Ми ще не звикли до такої роботи,але це приємно для народу.