Організатори вважають, що малювання сакур на асфальті восени може посприяти зміцненню бренда Ужгород. Діти проявляли творчі здібності, розмальовуючи бруківку на площі. Дорослі ж райтери – майстри графіті, змагалися, викладаючи своє бачення сакури на фанерних мольбертах. Художники не сильно переймалися метою та ідеєю самої акції, однак з радістю до неї долучилися, бо люблять малювати.
"Організатори надали нам все необхідне для роботи, придбали балончики з фарбою. Ми всі дуже любимо малювати, тому й погодилися. Я зобразив сакуру у вигляді знаку "Інь-Ян", я бачу в цьому щось символічне. Мені також здається, що моя робота могла б стати одним з логотипів Ужгорода" - розповів райтер з Мукачева Степан Slam.
Художники зображали сакури у вигляді жінок, символів та, звісно, дерев. Детальніше – у фоторепортажі.
Вікторія Рижова, KarpatNews.in.ua