Михайло ПОРАДА
Інформація про буцімто налагоджені схеми ухилення від сплати податків у повному обсязі при ввезенні транспортних засобів, що в свою чергу призвело до ненадходження значних сум коштів до Держбюджету України, є безпідставною. Мною вже поінформовано керівництво Державної митної служби України, що висновки робочої групи ДМСУ базувалися без врахування основних правил інтерпретації класифікації товарів та роз’яснень ДМСУ по застосуванню та загальноприйнятих підходах до класифікації товарів; не спиралися на висновки та довідки експертів; формувалися без врахування наявних пакетів документів у справах митниці.
Комісією Ужгородської митниці здійснено перевірку з дотримання законності оформлення транспортних засобів протягом 2006 року й І кварталу 2007 року посадовими особами.
За результатами перевірки встановлено, що наведені в інформації 127 автомобілів допущені до дорожнього руху в країнах реєстрації, як вантажні, у відповідності до вимог міжнародних норм. Ця основна вимога підтверджується подачею до митного оформлення в Ужгородській митниці реєстраційних документів на ці автомобілі із країн придбання (допущення до дорожнього руху транспортного засобу як вантажного автомобіля).
Уповноваженими органами з сертифікації Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики Державної системи сертифікації УкрСЕПРО всі вказані автомобілі сертифіковані, як вантажні за кодом згідно з УКТ ЗЕД 8704 та згідно вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 р. N 1388 і первинно зареєстровані на території України також як вантажні. Тобто, не підтверджуються факти, що вказані транспортні засоби були пасажирськими, а оформлялися як вантажні.
Посилання на інформацію про 14 легкових автомобілів „Mercedes-Benz” престиж класу, які вже перебували на реєстрації за кордоном, а задекларовані, як нові, що призвело до застосування значно меншої ставки акцизного збору, також не відповідає дійсності.
Митницею отримана офіційна інформація, яка спростовує такий факт – перераховані у довідці транспортні засоби не знаходились на реєстрації на момент ввезення на митну територію України. Дати першої реєстрації є фактично датами виробництва автомобілів.
Також листи від офіційного представника з продажу і сервісу автомобілів марки “Мерседес-Бенц” у Словаччині підтверджують, що легкові автомобілі “Мерседес-Бенц” були новими і не мали першої реєстрації за кордоном.
Підготувала прес-секретар Ужгородської митниці Вікторія СЕНГЕТОВСЬКА
04 травня 2007р.
Теги: