Ймовірними причинами нещасного випадку є подача електровозів при відсутньому радіозв'язку (у 70 метрах від місця події було знайдено радіостанцію чергового) та виконання маневрів з більшою кількістю електровозів, ніж це дозволено.
Того ж дня на об'єкті ФСК "Локомотив" станції Чоп впала з висоти 2,5 метри маляр - працівниця "Управління будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд № 5". Після закінчення оздоблювальних робіт фасаду вона спускалася з риштувань на землю і спіткнулась. У потерпілої перелом ребер та струс головного мозку.
24 липня отримав травму монтер колії ВП "Львівський центр механізації колійних робіт". Це сталося під час демонтажу рейкошпальної решітки козловим краном КПБ-10М, колесом якого потерпілому відрізало ступню лівої ноги.
Теруправлінням Держгірпромнагляду по Львівській області створено комісії для розслідування причин та обставин нещасних випадків з працівниками ДТГО "Львівська залізниця", які сталися 22 та 24 липня, повідомила прес-служба теруправління Держгірпромнагляду по Львівській області.