"Є порозуміння всіх сторін щодо цього, зараз ми вирішуємо правові аспекти передачі "малої залізниці" Закарпатській області, і незабаром визначимося. І голова ОДА Олександр Ледида, і керівник Львівської залізниці Богдан Піх підтримують це, адже всі вважають, що ця вузькоколійка має залишитися, повинна працювати для дітей і туристів і бути привабливим об'єктом і краї і місті", - зазначив після зустрічі Ужгородський міський голова Віктор Погорєлов.
Керівник міста поінформував, що Львівська залізниця не бажає лишати "малу" ужгородську колію у себе на балансі, бо вона збиткова, відтак тривають перемовини про передачу її закарпатській владі, а вже міська управа, швидше за все, орендуватиме об'єкт за умовну суму і шукатиме можливості для її утримання. Прес-служба Ужгородської міської ради нагадує, що Віктор Погорєлов наголошував на потребі відродити дитячу залізницю як туристичну атракцію міста, втім, акцентував і на тому, що перспективи її відродження залежатимуть від можливостей фінансування. Для довідки: Ужгородська дитяча залізниця, котру старожили ще й досі називають "піонерською", збудована 1947-го року, вона має протяжність близько кілометра і є однією з дев'яти подібних в Україні (всі з котрих, до речі, є збиткові).
Що ж до станції "Турист" на вул. Електрозаводській та прилеглої території (колись там зупинялися туристичні потяги, та вже понад 20 років триває занепад), керівництво Львівської залізниці виражає намір передати об'єкт на баланс міської влади. Залізничники висловлюють впевненість, що відтак це місце буде використане на благо ужгородців, тим паче, що зруйноване приміщення станції й ділянка під старою колією розміщена поблизу парку "Підзамок". До речі, як зазначив Віктор Погорєлов, парк неодмінно має повернути собі славу улюбленого місця відпочинку ужгородців. Там тривають роботи з благоустрою, зокрема, облаштування доріжок, повідомили Закарпаття онлайн в прес-службі Ужгородської міської ради.