Адже, у понеділок, 20 червня, луганські "власники", не дочекавшись рішення суду, знову демонтували близько трьох кілометрів рейок.
Аби з'ясувати, в чому справа, в Довге поїхали голова районної ради Станіслав Сухан разом із заступником Петром Добромільським та депутатами районної ради Віктором Вірагом, Валерієм Васильцем, Василем Павлюком. На місці зустріли трьох молодиків, котрі по суті є лише найманими робітниками. За якийсь час до керівників району прибув чоловік, який представився Михайлом Вікторовичем і стверджував, що є власником цього відрізку вузькоколійки, а тому забирає лише своє майно. Та документів на дозвіл демонтажу при собі не мав. Зробив декілька дзвінків з мобільного телефону, щоб принесли необхідні папери. Відтак псевдовласник вузькоколійки зник, навіть не попрощавшись, повідомили Закарпаття онлайн в Іршавській райраді.
Керівництво району також наголосило на необхідності місцевим правоохоронним органам посилити контроль за виконанням наказів прокуратури.
До речі, цього ж дня голова райради звернувся з позовом до Закарпатського окружного адміністративного суду. У документі зазначено ряд вимог. По-перше, прийняти даний адміністративний позов до розгляду. По-друге, витребувати у відповідача всі матеріали, на підставі яких на аукціоні відбувся продаж 15 кілометрів вузькоколійки від Приборжавського до Кушниці під демонтаж. По-третє, визнати протиправним та скасувати рішення відповідача про включення згаданого відрізку вузькоколійки до переліку об'єктів, що підлягають приватизації шляхом продажу на аукціоні під демонтаж. По-четверте, для забезпечення позову заборонити будь-яким суб'єктам господарювання та іншим особам вчиняти дії щодо демонтажу та вивезення рейок за межі району.
Вже наступного дня Станіслав Сухан звернувся з листом до голови обласної ради Івана Балоги. Керівник району наголосив на тому, що заходи, які вживаються для збереження вузькоколійки, наштовхуються на перепони, що штучно утворюються на рівні області, в тому числі з боку правоохоронних органів. Роботи по демонтажу та вивезенню майна не припинено, йдеться у листі.
Представники регіонального Фонду держмайна в області, покупці відрізку вузькоколійки уникають контактів з районною владою, здійснюючи при цьому опосередкований тиск на окремих громадян. А це, на думку голови райради, ставить під сумнів законність продажу вищезазначеного майна залізниці.