За її словами, це та рушійна сила, яка формує чітке бачення стійкого туризму. "Є невидимий зв'язок між технологією та культурою. Якщо ми хочемо успішно реалізовувати подальші загальноєвропейські проекти, то обов'язково повинні враховувати розвиток технологій і пов'язати їх з розвитком туризму", – зазначила Маделена Гроссман.
При цьому директор корпорації Майкрософт в країнах Центральної і Східної Європи Людмила Фатєєва зазначила, що люди в наш час все більше подорожують, але при цьому все більш відповідально приймають рішення, куди податися у відпустку. Намагаються зібрати якомога більше інформації і все частіше при цьому користуються Інтернетом.
"Тому конкуренція за туриста фактично перемістилася у віртуальний простір – у мережу Інтернет. Й інформаційно-комунікаційні технології є чудовим інструментом, який дозволяє підвищити цю конкурентність для туристичних регіонів, для цілих країн. Зараз рішення приймаються заздалегідь і у віртуальному просторі. Чим краще регіон і країна зуміє розповісти про себе і показати себе в цьому просторі, тим більший шансів вони мають, щоб здобути туриста", – наголосила Фатєєва. Туристична ініціатива, наголошують вони, один з основних факторів національної конкурентоспроможності.
Довідка.
Сьогодні у Львові проходить Міжнародний Форум Ради Європи зі стратегій розвитку стійкого туризму. Україна свій внесок в розробку проекту з розвитку туризму пропонує на прикладі винного культурного туризму. Вона має можливість інтегруватися в міжнародні туристичні маршрути.
Як зазначила представник дирекції Культури в Раді Європи Маделена Гроссман, Львів для досягнення цієї мети може отримати досвід широких міжнародних проектів. Рада Європи вже розпочала реалізацію міжнародних проектів, одним з таких є реалізація винних маршрутів. Цей проект в Україні пропонують розвивати на базі Закарпаття, Одеси, Криму. Виноробів з України зібрали у Львові, адже, за словами Гроссман, Рада Європи бачить Львів як інноваційну силу для розвитку цих проектів з метою створення доступу до міжнародних мереж для місцевих спільнот. Проект має три цілі: зосередження на культурних маршрутах, інтеграція в міжнародних проектах технологічних партнерів, створення міжнародної асоціації.