З того часу вона вірою і правдою слугує закарпатцям, зокрема жителям Іршавщини. А це свідчить не лише про її туристичну, а й історичну цінність. Незважаючи на це, вузькоколійку неодноразово намагалися закрити. Для цього відшуковували подеколи смішні аргументи або ж виходили з суто меркантильних і прагматичних інтересів. Районна ж влада в рамках можливого завжди пропонувала такі варіанти, аби вузькоколійці повернути колишню славу. Свого часу місцеві органи влади готові були взяти її у комунальну власність району і самотужки господарювати, залучивши інвесторів. Відповідне звернення депутатів райради тоді було надіслано керівництву держави та депутатам Верховної Ради України. Цього року ВП "Хустська залізниця" звернулася до керівництва району з проханням провести нараду з питань тимчасового демонтажу чи передачі на баланс сільських рад залізничної колії Іршава- Приборжавське. Захід провели із залученням громадських організацій. Кожен учасник висловив своє бачення подальшої долі вузькоколійки. За підсумками наради прийняли рішення направити лист-клопотання Львівській залізниці про безоплатну передачу у комунальну власність району цього відрізку залізничного полотна разом із земельною ділянкою, що знаходиться під нею, а також у разі позитивної відповіді створити комісію з вивчення її реального стану. Після цього розпочалося "відфутболювання" з однієї інстанції в іншу.
А факт, про який керівництво району дізналося днями, взагалі шокував. Розпочали демонтаж колії на відрізку Приборжавське-Кушниця. Начальник відділу житлово-комунального господарства РДА Іван Боднар виїхав на місце, аби розібратися в чому справа. Посадовцю надали копії документів, на підставі яких проводяться роботи. Як стало відомо, регіональне відділення Фонду державного майна України в області виставило на аукціон 15 кілометрів вузькоколійки від Приборжавського до Кушниці без згоди на це територіальних громад. Покупцем виявилася Анна Светлічна аж з Луганська. Як зазначено в договорі купівлі-продажу №398 від 13 травня, цей відрізок Боржавської вузькоколійки оцінили всього лише в чотириста десять тисяч сімсот сорок три гривні. Можна зробити деякі власні підрахунки. Якщо взяти лише матеріал з прокладеної дороги на згаданому відрізку, додати ще 200 штук демонтованої колії, кожна з яких по 9 метрів, то, очевидно, треба говорити про суму з шістьма нулями. Наразі цим питанням займаються вже правоохоронні органи, - повідомили Закарпаття онлайн з Іршавської РДА.
Тугодуму Баклажану 2011-06-06 / 10:26:00
У Іспанії такі овочі як баклажани не вирощують. Але якщо у тебе така тверда кожа на голові, то чуть проясню: чи був би Феєр при владі, як й Хімінець взагалі, якби не Рата? То-то!Брат Феєра вже зорієнетувався що Ледида тимчасовий,не так просто Горбаль з Президентом приїзжав в область - пошуки нормального губернатора тривають. Так невже брати Феєри упустять можливість заробити, тим більше що ззовні виглядає що вони дійсно ні при чім
Пан Баклажан 2011-06-06 / 00:07:00
А Ратушняк тут до чого???
555 2011-06-05 / 22:41:00
Ртушняк із Феєром