- залучити нових клієнтів
- зберегти існуючу клієнтську базу
- швидше розвивати торгову марку чи бренд
- суттєво зекономити рекламний бюджет
- отримати довготривалу економічну вигоду при мінімальних затратах на рекламу.
Суть програми полягає у випуску дисконтної картки, котра надасть можливість постійним клієнтам магазину, чи підприємства економити кошти клієнтів завдяки знижці, яку воно надає. До кожної картки у комплекті надається каталог знижок, у якому можна дізнатись про торгову точку, її адресу та телефон, групи товарів та послуг, на які надаються знижки та розмір цих знижок (які підприємство визначає самостійно).
Після формування мережі (близько 100 підприємств, магазинів, салонів та ін.), виготовлення каталогу знижок, 6000 тисяч ужгородських сімей безкоштовно отримають картки з можливістю економії на кожній покупці від 3 до 50%.
Долучитись до проекту у місті Ужгороді можна за телефоном 44-02-28.
Реалізація проекту в м. Ужгороді здійснюється Молодіжним інформаційним центром Закарпаття у партнерстві з Фундацією імені князів-благодійників Острозьких за підтримки Консорціуму МБФ "Фонд розвитку Карпатського Єврорегіону" Карпатський фонд" та Антикризової гуманітарної програми Міжнародного фонду "Відродження".
Система соціальних знижок у рамках проекту вже діє у Рівненькій області, Івано-Франківську, відбувається підписання договорів про надання знижок у Чернівцях та Ужгороді у перспективі — Львів та решта областей України.