З 00 год 00 хв 29 травня 2011 року Укрзалізницею вводиться графік руху поїздів на 2011-2012 роки, — про це проінформував начальник Головного пасажирського управління Укрзалізниці Олександр Іванько під час брифінгу 26 травня 2011 року. Загалом у новому графіку руху розроблено розклад для призначення 350 пар поїздів, із них: 193 у внутрішньому сполученні, 140 з країнами СНД та 17 з країнами Заходу.
З-поміж іншого Олександр Іванько повідомив, що у новому графіку руху продовжено маршрут прямування поїзда Харків-Мукачево до Ужгорода.
Загалом у графіку руху на 2011-2012 роки прискорено майже 100 швидких і понад 25 пасажирських поїздів. Зокрема, на 2 години скорочено час на шляху прямування від Києва до Сімферополя та зворотно для поїзда № 11/12 Київ-Сімферополь, поїзд № 1/2 Москва-Київ прискорився на одну годину, поїзд №40 Київ–Севастополь – на півгодини. Загальний час знаходження на шляху прямування усіх поїздів скорочено майже на 80 годин.
Із 109 літніх поїздів, які задіяні до південних курортів, станом на 26 травня вже призначено 93 поїзда, з них 77 поїздів на Кримському напрямку.
Для забезпечення перевезень буде підготовлено та задіяно близько 6 тис., з яких майже 2 тис. вагонів з системою кондиціювання повітря. У пунктах продажу квитків буде відкрито 175 додаткових кас, із них 7 — пересувні, що працюють влітку на узбережжі Чорного моря.
Потурбувалися залізничники й про маленьких мандрівників. "Сформовані три склади "дитячих" спеціальних поїздів на Придніпровській, Одеській та Південно-Західній залізницях. Також створені оперативні штаби для забезпечення безпечного перевезення організованих груп дітей, призначені відповідальні працівники за підготовку дитячих перевезень", — зазначив Олександр Іванько.
2011-05-27 / 10:23:00
буде продовжено з 29-го. тоді й треба буде дивитися сайт
.... 2011-05-27 / 09:24:00
Нічого не продовжували. Немає такого поїзда в новому графіку.
Є лише старий, всім відомий 13 номер.
Не вірите? Подивіться сайт УЗ
пряма 2011-05-27 / 09:03:00
Чи потрібне подовження маршруту потяга Харків-Мукачево до Ужгороду, тоді як діє "старий" добре знаний маршрут Харків -Ужгород ? Тут відповідь проста: в першому випадку має місце проста корупційна схема - захоплюй і володарюй.