Генплан обласного центру повинен вирішити ряд проблем. Зокрема, мова йшла про транспортне перевантаження, адже, як зазначив начальник інженерно-планувального відділу "Діпроміста" Володимир Муха, нині, на 1000 ужгородців припадає понад 300 автомобілів. Це — майже вдвічі більше, ніж в середньому по Україні. Для комфортнішого пересування транспортних засобів планується організувати односторонній рух у центрі або ж побудувати додатковий міст, паралельно існуючому.
Проектом Генерального плану передбачається розбудова житлової зони. За попередніми пропозиціями, її розвиток проводитимуть за рахунок розширення меж міста. Наразі з необхідних додаткових 350 гектарів площі наявні тільки 110.
Як зазначили учасники засідання, аеропорт залишається надзвичайно важливим об'єктом обласного центру, проте наразі його територіальний розвиток обмежений. Значною проблемою є також збереження історичної архітектури.
— Бренд Ужгорода – це сам Ужгород. Тому потрібно подбати і про збереження історичних пам'яток від хаотичної забудови та некоректної реконструкції, — зазначив мистецтвознавець Михайло Сирохман.
Андрій Жига доручив головному архітектору Ужгорода Олександру Шебі сприяти виділенню коштів на історично-архітектурний план міста, який передбачатиме обмеження забудови історичної частини міста, повідомили Закарпаття онлайн в прес-центрі Закарпатської ОДА.