Так, за словами Віктора Щадея, депутати вважають, що останній конкурс автомобільних перевезень не відповідав вимогам прозорості і проводився так, щоб конкретні маршрути дісталися конкретним перевізникам. Депутати також дійшли висновку, що ціна за проїзд у міських "маршрутках" розміром 2 грн. є необґрунтовано високою, у своєму звіті члени комісії пропонували затвердити ціну саме на рівні 1,75 грн. "Цей звіт було затверджено більшістю голосів депутатів під час сесії міськради. Проте виконком не взяв його до уваги і затвердив ціну на рівні 2 грн", -- сказав В. Щадей. Він також наголосив, що комісія вивчала питання не тільки тарифів, але й інших проблем галузі перевезень -- якості послуг, культури поведінки водіїв, технічного стану автомобілів і його відповідності вимогам безпеки, інтервал руху "маршруток". Щодо кожного пункту існують порушення. "Автобуси, особливо у вечірній час, їздять один раз на півгодини, а не кожні 4 хв, як передбачено встановленими правилами. Також серйозною проблемою є пільгові перевезення. У звіті комісії було відзначено, що гарантоване право на пільговий проїзд пенсіонерів в Ужгороді практично не реалізовується", -- сказав В. Щадей
Комісія також запропонувала владі міста призначити нового керівника комунального підприємства служби перевезень. Іван Волошин зауважив: "Треба назвати речі своїми іменами. Ця проблема виникла не тому, що хтось щось не розуміє системи роботи, а тому, що через позицію людей, які займаються цим бізнесом – це 4-5 осіб, які, у тому числі, працюють в органах місцевої влади і до їх функціональних обов'язків входить контроль за транспортними питаннями. Усі (і громадяни, і експерти), окрім цих осіб, розуміють неадекватність ціни розміром 2 грн. відносно до тієї якості послуг, яка надається ужгородцям. На мій погляд, проблема не зникне, поки чиновники міськради не будуть чесно виконувати свою роботу. Куратором цього напряму є заступник мера Юрій Беляков, водночас його родичі працюють на керівних посадах у службі автомобільних перевезень, розглядають скарги ужгородців".
Ростислав Буланов вважає, що однією з основних проблем є інтервал руху автобусів: "Нам наводили багато причин, чому не можливо дотримуватися встановленого інтервалу. Але всеукраїнська практика свідчить, що можна модернізувати роботу у цьому напрямку. Ми розробили відповідні рекомендації (наприклад, встановлення gps-маячків для контролю роботи водіїв), але минуло вже майже 2 місяці з часу затвердження звіту, а рекомендації не втілено у життя". Р. Буланов також закликав ужгородців звертатися із скаргами, у разі, якщо вони стали свідками порушень у сфері перевезень.
Богдан Андріїв розповів, що методика розрахунку вартості проїзду єдина для всіх міст. Депутат торкнувся труднощів, з якими стикаються підприємці-перевізники. Наприклад, за проїзд пільговика їм компенсовують з бюджету лише 0,65 грн. Проте цього року ці кошти ужгородським перевізникам ще не надходили.
УЖГОРОДЕЦЬ-4 2011-04-08 / 11:46:00
Оце з яких пір ВИКОНКОМ не виконуе рішення сесії міської ради?
УЖГОРОДЕЦЬ-3 2011-04-07 / 12:30:00
А Андріїв яку компенсацію з бюджету вимагае, кали льготники платять за проїзд!?!? Ще треба буде оприлюднити в ЗМІ фамілії перевізників, хто отримав компенсацію з бюджету і чи возили вони льготників.
УЖГОРОДЕЦ 2 2011-04-06 / 15:38:00
Болтуны собрались и подытожили свою работу!!!!
Тоже мне белые, пушистые, "заботливые" правдолюбы.
По зеркалу каждому подарить надо.
Тетяна 2011-04-06 / 15:29:00
Буланов, ти не звіти пиши, а джерело фінансування на gps-маячки відшукай.
УЖГОРОДЕЦЬ 2011-04-06 / 10:32:00
Проблема пасажирських перевезень не буде вирішена до тих пір, поки автобусний парк буде під контролем депутатів-братів Андріївих, які шахрайським путьом заволоділи ним.