Учасники наради — серед них перший заступник голови Берегівської районної державної адміністрації Степан Медвідь, заступник голови РДА Михайло Ляшко, заступник голови Берегівської районної Ради Адальберт Браун, начальник відділу прикордонної служби „Лужанка" підполковник Олег Бостан — наголосили, що п/п „Лужанка" є обличчям нашої держави, її західними воротами, тому й його сервісна зона повинна відповідати міжнародним стандартам для забезпечення безперешкодного слідування осіб, транспортних засобів до пункту пропуску через державний кордон України, забезпечення належних культурно-побутових і санітарно-гігієнічних умов та безпеки громадян.
Присутні констатували, що облаштованість інфраструктури сервісної зони в цілому дозволяє здійснювати пропуск через державний кордон осіб, транспортних засобів та переміщення через нього вантажів в межах встановлених норм. Поряд з тим слід відзначити, що сервісна зона недостатньо освітлюється, також необхідно здійснити розчистку дерев біля ліхтарів освітлення. Прилегла територія сервісної зони перед пунктом пропуску потребує регулярного очищення від сміття, необхідно також встановити додаткові ящики для сміття. З цього приводу необхідно зазначити, що філії страхових компаній, магазини, розташовані на під'їздах до державного кордону, до цих пір не заключили угоди на вивезення сміття. Про яку чистоту територій можна вести тоді мову?
Учасники виїзної наради наголосили, що потребують оновлення дорожнє покриття та дорожня розмітка. Необхідно також встановити додаткові дорожні знаки. Присутні також підтримали пропозицію створення платної стоянки з охороною та туалету в сервісній зоні для зручності громадян, що перетинають державний кордон.
За підсумками були дані конкретні завдання відповідним службам для покращення облаштованості сервісної зони перед пунктом пропуску через державний кордон „Лужанка".