Як повідомили Закарпаття онлайн в прес-службі КРУ в Закарпатській області, меттою функціонування „телефону довіри" є надання органами державної контрольно-ревізійної служби (далі – ДКРС), в межах компетенції, визначеної чинним законодавством, інформаційно-консультативних послуг (правової допомоги) громадськості з питань здійснення державного фінансового контролю.
Основними завданнями функціонування „телефону довіри" є:
- надання роз'яснень щодо повноважень органів державної контрольно-ревізійної служби;
- фіксація повідомлень про порушення чинного законодавства при витрачанні бюджетних коштів, використанні державного чи комунального майна об'єктами, підконтрольними органам ДКРС;
- фіксація повідомлень стосовно неправомірних дій (бездіяльності)
та рішень службових осіб органів ДКРС при здійсненні ними своїх повноважень.
Залежно від інформації, отриманої за „телефоном довіри", органи ДКРС вживають таких заходів:
- у разі надходження запитань щодо повноважень органів ДКРС - безпосередньо (в режимі телефонного спілкування) надаються відповідні роз'яснення;
- у разі надходження повідомлень про порушення чинного законодавства при витрачанні бюджетних коштів, використанні державного чи комунального майна об'єктами, підконтрольними органам ДКРС, інформація врахувується при проведенні контрольних заходів;
- у разі надходження повідомлень про неправомірні дії (бездіяльність) та рішення службових осіб органів ДКРС при здійсненні ними своїх повноважень проводиться перевірка зазначеної інформації і у разі підтвердження інформації, вживаються заходи для припинення неправомірних дій (бездіяльності) службових осіб органів ДКРС, скасування неправомірних рішень, притягнення винних осіб до дисциплінарної відповідальності.