Пропозиції про співпрацю від інших авіакомпаній, які надходили на Закарпаття протягом кількох місяців, були відкинуті, оскільки "Дніпроавіа" гарантувала продовження рейсів. Але після узгодження всієї технічної документації поставила Ужгород перед фактом: польотів більше не буде. За всю історію існування Ужгородського аеропорту (відкритий він був ще в 1945 р.) Закарпаття вперше залишиться без повітряного сполучення зі столицею. При тому, що Ужгород - найвіддаленіший від Києва обласний центр (відстань між містами - 800 км), поїзд сюди їде 18 годин, автомобілем можна дістатися годин за 10 - 12. Коли "сухопутний" рух на перевалах через Карпати закривається через погодні умови, область залишається фактично відрізаною.
Як розповіли в Ужгородському аеропорту, щоденні рейси "Київ - Ужгород - Київ" в останні роки відбувалися літаками компактного класу. Вранці повітряне судно прибувало до Ужгорода, а ввечері летіло назад до Києва. Середня завантаженість рейсу становила 80 відсотків, при цьому нерідко бували дні, коли всі бажаючі не могли сісти на літак через брак місць. За минулий рік за маршрутом перевезли понад 15 тисяч пасажирів, а в нинішньому -- вже майже 3 тисячі. І початок туристичного сезону лише збільшило б пасажиропотік. Але ні клопотання керівництва Закарпаття, ні письмові прохання комерційних структур, що гарантують оплату майже половини квитків на рейс три рази на тиждень для своїх співробітників, не мали ефекту -- керівництво "Дніпроавіа" залишається непохитним.
Без повітряного сполучення зі столицею, крім Ужгорода, з 27 березня залишаться і Чернівці. Але якщо жителі цього міста можуть скористатися аеропортом в Івано-Франківську, розташованому в 110 кілометрах від Чернівців, то з Ужгорода до найближчого аеропорту, у Львові, - 260 км. А адже Закарпаття межує з чотирма державами, чиї делегації часто користувалися рейсом "Ужгород - Київ", сюди приїжджає багато туристів і ділових людей, для яких час -- гроші. Зрештою, регіон не має своєї санавіації, і в разі потреби для транспортування пацієнтів теж використовувався рейсовий літак...
"ФАКТИ" звернулися до керівництва авіакомпанії "Дніпроавіа" за коментарем, відправили на прохання компанії питання в письмовому вигляді, але, незважаючи на обіцянку прояснити ситуацію, відповіді так і не отримали...
Ярослав Галас, "ФАКТИ"
До Адміна 2011-03-24 / 17:08:00
До Адміна
Написано:
Вранці повітряне судно прибувало до Ужгорода, а ввечері летіло назад до Києва.
Повинно бути (відповідає дійсності):
Вранці повітряне судно прибувало до Києва , а ввечері летіло назад до Ужгорода.
Іван 2011-03-24 / 06:50:00
Дюрю, правду кажеш!!!!
2011-03-23 / 21:45:00
Влад, спасибо.
Поезд до Киева (купе) 160 грн.
На сайте Easyjet ПРИМЕРНО расстояние от Лондон-Станстед до Единбурга в классном новом Боинге при бронировке за один день до вылета - 65 фунтов (800 грн). Если бы цены в Украине на рейс были бы ниже, а сервич выше - думаю, народ бы летал.
Дюрьо 2011-03-23 / 21:34:00
Біди ни є. Пустят рейси на Будапешт та Прагу. На якого чорта нам Кійов і Украина.
Димон 2011-03-23 / 21:24:00
Какой мер, такой аэропорт.
Влад 2011-03-23 / 21:03:00
1350 гривень
Влад 2011-03-23 / 21:03:00
В одну сорону
7896 2011-03-23 / 20:46:00
А сколько стоит билет до Киева и назад?
Рома 2011-03-23 / 20:18:00
Обласний центр і без авіасполучення зі столицею. Європа однако!
Година 2011-03-23 / 19:43:00
ГОРОДА УКРАИНЫ СТАНОВЯТСЯ ДОСТУПНЕЕ «ДНЕПРОАВИА»! — одна з останніх новин на сайті перевізника...
местный 2011-03-23 / 19:42:00
Киев всё дальше, а кердык всё ближе...