У зверненні зокрема йдеться про таке:
"ГО Асоціації автомобільних пасажирських перевізників м. Ужгород спільно із перевізниками, які здійснюють перевезення пасажирів в Ужгороді заявляємо, що нами в повному обсязі, згідно покладених на нас умовами договорів із міськвиконкомом завдань, забезпечується на належному рівні перевезення мешканців міста. Ті недоліки, які можливо фіксуються в процесі надання послуг з перевезення, при оперативній взаємодії із відділом транспорту міськвиконкому, КП „Служба пасажирських перевезень" вирішуються нами самостійно і будуть вирішуватись в майбутньому. Разом із тим ми уважно відстежуємо розвиток подій і штучного створення проблем навколо організації маршрутів автобусів загального користування в місті які, на нашу думку, штучно нагнітається групою депутатів міської ради з ініціативою І. Волошина, яку, на жаль, підтримав і секретар міської Ради В. Щадей. Із досить надуманого та неправдивого звіту тимчасової депутатської комісії, яка, в основному, однобоко вивчала обставини проведення конкурсу в м. Ужгороді та рівень забезпечення населення міста послугами пасажирського транспорту загального користування нам стало зрозуміло, що, якщо перевізники вклали близько мільйона доларів в оновлення парку автобусів, то це, на думку комісії, не покращило якості перевезень, а якщо запустити на маршрути їхні 25 старих автобусів марки "Газель", то це значно покращить рівень обслуговування населення.
Шановний Вікторе Володимировичу! Ми щиро сподіваємося, що ви в змозі об'єктивно оцінити цю ситуацію і побачити, де є потреби мешканців міста, а де меркантильні потреби окремих депутатів. Адже після проведення конкурсу в жовтні 2010 року місто отримало більше комфортабельних автобусів, обслуговування населення покращилося, на кінцевих зупинках немає скупчень маршруток, витримується в основному інтервал руху автобусів, а зменшення кількості маршруток в місті зменшило рівень забруднення повітря та затори на дорогах.
Нам стало відомо, що за ініціативою згаданих депутатів міськвиконком планує відкрити в місті кілька нових автобусних маршрутів, котрі працюватимуть паралельно з існуючими. Чи є в цьому потреба і доцільність - нікому невідомо. Ніяким чином не посягаючи на таке право виконкому, ми виступаємо проти непублічності та непрозорості при підготовці та прийнятті такого рішення. Відкриття нових маршрутів повинно здійснюватись після детального вивчення існуючих пасажиропотоків у місті, а не на забаганки окремих осіб.
До того ж, після відкриття влада повинна запропонувати до затвердження тимчасового перевізника із числа працюючих в місті, а не тих, на кого покажуть зацікавлені особи і які вже нібито відомі. Адже вже зараз серед перевізників поширюються плітки, що за 1000-1500 доларів США можна потрапити в список тих 25-50 "Газельок", які нібито планується поставити на нові маршрути. Крім того, залучення цих марок мікроавтобусів прямо суперечить умовам уже проведеного конкурсу. На нашу думку, ця "процедура" підготовки прийняття рішення далеко не узгоджується із програмою Президента України "Корупції – стоп".
Після зустрічі з Вами й ідучи назустріч інтересам мешканців міста нами спільно домовлено про пониження вартості перевезення пасажирів. Не дивлячись на те, що вже черговий раз виросли ціни на дизпаливо та газ і деякі перевізники на загальній системі оподаткування працюють без прибутків, перевізниками дотримуються домовленості із міською владою. Надіємося, що зі сторони влади також будуть розуміння, відкритість і чесність.