Зокрема, як повідомили Закарпаття онлайн у прес-центрі ДТГО "Львівська залізниця", на станції Ужгород з кладової викрадено 41 костиль, 22 протиугони, 16 закладних болтів.
Поблизу станції Батьово (1733 км ПК 5-6) з колії викрадено 15 підкладок та 42 костилі. А на перегоні Свалява-Ченадієво (1684 км ПК 4) з покілометрового запасу викрадено дві рейки Р-65 довжиною по 12,5 м.
На відрізку Ужгород-Доманинці 21.01.2011 року на мості крадії розбили азбестоцем трубу і викрали 2 кабелі. Ще 2 кабелі викрали тут же уже через три дні.
У Сваляві зловмисники викрали колійну та стрілочну коробки.
Основною небезпекою таких дій крадіїв є те, що відсутність навіть найменшого болта чи накладки може призвести до катастрофи і є критично небезпечною для пасажирів, рухомого складу та вантажів. Залізниця – один великий складний механізм, сплетіння відточених до ідеалу дій людини та техніки і безпека руху залежить від кожної, навіть найменшої, деталі.