Власне, підприємство відновлено – структура не створювалася навмисно, а "відродилася" – з 1-го лютого, коли збігли паркувальні "канікули" для водіїв, що тривали через юридичну невизначеність. Не нові й місця, котрі є парковками в місті – вони визначені ще тоді, коли в Ужгороді лише започатковувалося платне паркування. Водії сплачують за стоянку на вулицях Жупанатській, Фединця, Корятовича і на площі Петефі. Також платне паркування запроваджено на деяких ключових вулицях - як то на Проспекті Свободи, Мукачівській, Заньковецької і на Перемоги. 220 квадратних метрів є платною стоянкою і в Боздошському парку. Усе - згідно з переліком місць.
Наразі там працюють паркувальники в зелених жилетах, котрі мають допомагати поставити машину на стоянку та виїхати з неї й видати платникові чек. Їхня діяльність є офіційною і цілком легальною – згідно з рішенням Ужгородського міськвиконкому. У планах – облаштування паркоматів з відповідним обліком.
Міський голова Віктор Погорєлов наголошує – рішення, що паркуванням опікуватиметься комунальне підприємство, а не приватна фірма, є принциповим, адже, на переконання міської влади, кошти від сплати за паркування мають поповнювати міський бюджет. За новим податковим кодексом передбачена сплата податку за землю, тож організація парковок – спосіб ефективно використати міські землі для поповнення казни.
Ужгороду важко впоратися з такою кількістю транспорту, яка є в місті. Подекуди – у центрі, та й на "ключових" вулицях - через припарковані машини неможливо проїхати, часто автомобілі залишають і на зелених зонах. Розв'язати цю проблему й покликане запровадження платного паркування. У мікрорайонах та на другорядних вулицях стоянка машин, звісно, є безкоштовною, - повідомляє прес-служба Ужгородської міської ради.
До речі, міська влада звертається до адміністрацій філій банків та інших підприємств, що квартирують у центрі Ужгорода – уклавши угоди про паркування, за відповідну плату установа може "закріпити" за собою стоянки біля офісу.