Як зазначає начальник інспекції Едуард Маляр в зимовий період комунальні служби зобов'язані проводити своєчасне прибирання снігу. Окрім того, вони мають очищати від снігу та бурульок дахи, посипати тротуари, пішохідні зони, двори піщано-сольовими сумішами. У разі ненадання цих громадяни мають право звернутися із заявою до житлово-комунального підприємства з вимогою викликати їх представників для фіксації факту ненадання або неякісного надання послуги та для складання акта-претензії. У разі неприбуття представника виконавця упродовж двох днів або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії, мешканці мають право скласти і підписати його самостійно, залучивши до цього двох сусідів. На підставі акта-претензії житлово-комунальним підприємством приймається рішення про перерахунок платежів за ненадані або неякісно надані комунальні послуги, повідомили у Державній житлово-комунальній інспекції у Закарпатській області.
Скарги мешканців щодо неналежного виконання житлово-експлуатаційними організаціями вимог законодавства приймаються Державною житлово-комунальною інспекцією у Закарпатській області за адресою: Ужгород, вул. А. Гойди,8.
Свояк 2010-12-22 / 08:47:00
О цей матеріал і є відповіддю на зауваження до статті "В Ужгороді влада скинула прибирання територій на підприємців".