Фахівці КІА та КЦПД оцінювали бренди за кількома критеріями. Бренд повинен мати значний вплив на прийняття рішень про покупки споживача, а додана економічна вартість повинна бути позитивною (що вказує на те, що виручка компанії перевищує витрати на фінансування та відповідні витрати). Також бренд повинен володіти широкою цільовою групою, інформацію про нього повинні мати значна кількість потенційних або реальних споживачів. А також:
• Бренд компанії повинен бути відомим серед не цільової аудиторії;
• Фінансові показники і звітність повинна бути відкритою.
Кращі бренди Закарпаття-2010
Популярний бренд 2010 – мережа кавярень "Меделін" (Ужгород)
Репутація і довіра 2010 – Селиська сироварня (с.Нижнє Селище, Хустський р-н)
Пивний бренд 2010 – Пиво "Міжгірське живе" (смт.Міжгіря)
Винний бренд 2010 – "У Шоша" вино з сорту Бакатор (с.Кідьош, Берегівський р-н)
Медовий бренд 2010 – медовуха "Медовий дім" (Мукачево)
Смачний бренд 2010 – кондитерська "Ренесанс" (м. Хуст)
Торговельна мережа 2010 - БАРВА
Етнонаціональний бренд 2010 – виноробство у Кідьоші
Регіональний проект 2010 – Міжгірська селищна рада
Освітній бренд 2010 – Ужгородський національний університет
Промисловий бренд 2010 – ВАТ "Ужгородський Турбогаз"
Торгова марка 2010 – "Валентин Штефаньо" (Ужгород)
Туристичний бренд 2010 – Парад наречених (Ужгород)
Побільше брендів хороших і якісних!
Ужгород.нет
2010-12-20 / 21:46:00
а де минулорічний дружок Феді- "грошова корівка"?
"Лідер галузі" з його супер-пупер торгівельною мережею?
Цього року не він платить за музику?
Як-то "Барва" в минулому році не обійшла "Зина-ленд"?
А цього року- молодці! Ай да "Барва"! Ай да Федя! Сукин син!
Брехливий пліткар-пустослів!
Фері 2010-12-20 / 13:12:00
Згоден з Ну молодці! - обидва рейтинги це чистої води маніпуляція. Крім того, відпрацювання получених Федею бабок від тих, хто зараз у рейтингу. Обидва рейтинги слід назвати "Перелік спонсорів та акцій Шандора і Ко"
Молодці 2010-12-20 / 09:45:00
Зробіть свій рейтинг
а Федя молодець він думає про Закарпаття
і він виграв на цих виборах - а все інше нездатна та імпотентна братія довкола панових та адамчуків
Ну молодці! 2010-12-20 / 09:22:00
Та капець рейтинг!) Так, як і "Туристичний рік 2010"
Відразу видно руку майстра маніпуляції і пустослова Феді (з помічниками). Він так уже раз палєного мером зробив. Треба було ще одну номінацію - "Чесний соціолох 2010"!)
Володимир 2010-12-20 / 08:44:00
Що таке "кращі"? Кращих за що/від кого/чого/де/як і т.д. "Кращий" це не показник. Як мінімум бля бренду.
2. "...додана економічна вартість повинна бути позитивною (що вказує на те, що виручка компанії перевищує витрати на фінансування та відповідні витрати..."
Зовсім не обовязко. В "плюсах" чи у "мінусах" (суто бухгалтерський критерій) у певний період часу власник (материнська компанія/особа) бренду - не є визначальним для самого бренду. Для ТМ так, для бренду - ні.
3. "...повинен бути відомим серед не цільової аудиторії..."
А якщо це нішевий бренд, скажімо NISSA (лиш з Нісанном не попутайте), чи Giugiaro? -) Доведіть що названі бренди не є "кращими з кращих" -)))
Історик 2010-12-19 / 23:03:00
Якиїсь дивний рейтинг. Не ясно які номінації були з самого початку і хто був суддями. Чому нема номінації найкращий басеєн чи кращий мисливець? :)))