Паровоз. м. Чоп. Фото: 1905 р.
Паровоз. Закарпаття, Рахівський район, село Кваси. Фото: 1918 рік.
Автомотриса. Закарпаття. Маршрут - Вишково-Шаян. Фото: 1930-ті рр.
Автомотриса. Закарпаття. Маршрут - Вишково-Шаян. Фото: 1930-ті рр.
Автомотриса. Закарпаття. Маршрут - Вишково-Шаян. Фото: 1930-ті рр.
Мотовоз (локотрактор) F20/2H. Випускався у Празі в 20-30 рр. Боржавська залізна дорога. Фото: 1930-ті роки.
Паровоз. Закарпаття. Фото: 1947 рік.
Паровоз Кп4-777, Рахів. Фото: 1950 рік.
2. Автомотриса. Закарпаття. Кінець 1950-х р.р. Автомотриса — самохідний залізничний пасажирський або службовий вагон з самостійною силовою установкою, в якій первинним двигуном є двигун внутрішнього згоряння. Передача від двигуна до рухових осей автомотриси може бути електричною, механічною, гідромеханічною. Перша в Україні автомотриса на залізниці з'явилася у 1936 році; це був рейковий автобус. Він сполучав Львів з Бориславом, Коломиєю та Тернополем і мав назву "Моторний експрес-потяг", в народі — "Люкс-торпеда". Це був двокабінний мотовагон довжиною 22 метри, місткістю 52 пасажири. Максимальна швидкість руху становила 120 км/год.
Паровоз ТЄ з вантажним складом. Закарпаття. Долина ріки Тиса. Фото: 1950 рік.
Паровоз 159-6531. Локомотивна бригада. Закарпаття. Великий Бичків. Фото: 50-ті роки.
Паровоз. Свалява. Свалявский ліспромгосп. Фото: 1954 рік.
Паровоз 490-037. Околиці Ужгорода. Фото: 1952 рік.
Автомотриса М11. Свалява. Свалявський ліспромгосп. Фото: 1950-ті рр..
Автомотриса М11. Свалява. Свалявський ліспромгосп. Такі випускала Празька фірма. В 1936 році автомотриса поступила на Закарпаття. Прослужила близько 60 років. Фото: 1950 ті рр.
Паровоз. Свалява. Свалявський ліспромгосп. Фото: 1955 рік.
Потяг. Тячівський район. Солотвино. Фото: 1955 рік.
Підвіз каміння в подрібнюючий цех. Кам`яниця. Ужгородський район. Фото: 1957 рік.
20 листопада 2010р.