З початку року до міського бюджету надійшло усього лише заледве більше 70 тисяч гривень податку за рекламу, – проінформувала Світлана Король, в.о. начальника міського фінансового управління. Це неприпустимо мало, адже лише попередній аналіз показує суттєве збільшення кількості носіїв зовнішньої реклами у місті, також слід врахувати і передвиборчий період.
Працювати чесно і прозоро, не приховувати прибутки від міського бюджету наполегливо попросив міський голова рекламників. Ситуація з наповненням бюджету критична і важлива кожна копійка, - наголосив міський голова. Також наказав працівникам агенцій уже до кінця цього тижня привести до ладу рекламні носії. А доцільність їх кількості на ужгородських вулицях вивчатиме спеціальна комісія, - реклама не має захаращувати місто, переконаний Віктор Погорєлов.
У рамках діалогу Віктор Погорєлов попросив рекламників як свідомих ужгородців не стояти осторонь міських проблем. Наголосив, що без допомоги підприємців важко будувати успішне місто, і нагадав, що в Ужгороді є чимало нужденних, а у успішних підприємців завжди є змога допомогти. Що особливо нагально в умовах, коли бюджетна "діра", залишена минулою владою, сягає 80 мільйонів гривень і, водночас, до прикладу, в місті є понад 800 неопалюваних квартир, в частині з яких мешкають малозабзпечені і самотні літні люди.
Віктор Погорєлов також попросив рекламників повідомляти про факти корупції, якщо з такими підприємцям доведеться стикатися у міських службах. "Кажіть про це мені особисто – будемо розбиратися і - звільняти людей, які дозволяють собі зловживання. Ми оновили владну команду і контроль за чесністю і прозорістю роботи кожного працівника мерії буде дуже прискіпливим", - зазначив мер.
Уже у четвер у мерії відбудеться зустріч з підприємцями, котрі боргують бюджету за оренду землі і комунального майна, - повідомили Закарпаття онлайн у прес-службі Ужгородського міського голови.