Юрій Беляков наголосив, що в Ужгороді існує багато проблем, пов'язаних з громадським транспортом – так званими "маршрутками".
Серед цих проблем – недотримання графіку пересування та відсутність чітких маршрутів, довгий простій маршрутних таксі на кінцевих зупинках, в той час, як на проміжкових зупинках в очікуванні скупчуються люди.
Як зазначив Павло Піров, деякі з цих проблем, легко вирішити, якщо перейняти досвід інших міст України, зокрема – Тернополя. Там на маршрутні таксі встановлені GPS-передавачі. Це дає змогу диспетчерській службі легко встановлювати місце їх перебування та контролювати переміщення автотранспортних засобів по місту.
Заступник міського голови Ужгорода підтримав цю ініціативу. Тому не виключено, що найближчим часом, завдяки невеличким "технічним удосконаленням" робота водіїв-"маршурутників" дещо покращиться.
Довідка:
Система слідкування за автотранспортними засобами полягає у встановленні електронних засобів з метою збору інформації про місцеперебування транспортного засобу. У сучасних системах слідкування за транспортними засобами зазвичай використовуються GPS-технології. Інформацію про авто можна продивитись на електронних картах через Інтернет або за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення. Міська влада, особливо у великих містах часто використовує подібні системи слідкування за громадським транспортом.
Вартість таких GPS-передавачів коливається у широкому діапазоні, в залежності від виробника і сягає від декількох десятків до декількох сотень доларів США.