Як повідомила Закарпаття онлайн речник мера Алла Хаятова, міський голова спілкувався і з водіями, і з пасажирами. Клієнти "маршруток", приміром, нарікали, що транспорт доволі довго стоїть на кінцевих зупинках, чекаючи, доки заповняться всі місця. Міський голова одразу особисто спрямував кілька автобусів з-під УжНУ до міської лікарні, де на зупинці люди зачекалися на "8-ку".
Мер зазначив: необхідно розробити чітких графік руху і частково реорганізувати наявні маршрути, оптимізувавши їх. Про нові рішення в цій сфері йтиметься у вівторок на спеціальній нараді. А вже зараз керівник міста заявив: на всіх автобусних зупинках, де є кіоски чи кав'ярні, мають бути вбиральні. Інакше питання про подальшу роботу цих торгових точок ставитиметься руба, - категорично заявив мер. Також на всіх кінцевих зупинках "маршруток" мають бути сміттєзбірники і загалом - забезпечено порядок. Варто дбати про усі речі, від яких залежить комфорт ужгородців, - наголосив Віктор Погорєлов.
Наступні виїзди фахівців на чолі із мером заплановані, зокрема, на місця, де відбуваються забудови зелених зон та прибудинкових територій. Ця тема була однією із ключових на зустрічах з ужгородцями під час передвиборчої кампанії Віктора Погорєлова. Нині ж забезпеченість городян місцями для відпочинку і усунення самовільних забудов – серед пріоритетів нової міської влади.
Представник компанії GPSCom Ukraine 2010-12-14 / 11:08:00
У зв'язку з зростанням вимог до якості пасажирських і вантажних перевезень, виникає гостра необхідність постійно оптимізувати роботу транспорту. Також з проведенням Євро 2012 - транспорт буде забезпечувати розміщення і розподіл мас туристів по країні та з урахуванням наявності постійно проживаючого населення навантаження на транспортниі мережі істотно зросте. У зв'язку з цим виникає гостра необхідність оптимізації роботи транспортних систем міського, приміського та міжміського пасажирського та вантажного транспорту.
Можливості борудованія gps-моніторингу дозволяють у реальному часі:
- керувати швидкістю, маршрут руху транспорту,
- контролювати число (наявність) пасажирів (вантажу ) в салоні (кабіні, кузові) транспортного засобу,
- вести суворий облік перевезених пасажирів за одиницю (період) часу,
- здійснювати швидке реагування на нештатні ситуації і вчасно ліквідувати їх наслідки.
Заходи здійснюються за допомогою gps-моніторингу дозволять
уникнути:
-аварій внаслідок порушення: швидкісного режиму, встановленого маршруту руху транспортного засобу - основна причина аварій (визначається трекером)
- перевантаження транспортного засобу (датчики: підрахунку пасажирів, навантаження на вісь)
- заниження виручки від перевезення неврахованих пасажирів (датчик пасажиропотоку-здійснює підрахунок перевезених пасажирів),
- псування вантажу (датчики температури, відкриття дверей),
- транспортування неврахованих вагонів на залізничному транспорті (датчик підрахунку вагонів),
- перевитрати палива, внаслідок порушення швидкісного режиму або надання до списання відпрацьованих залишків відповідно до норм експлуатації (відрізняються від реальних у велику сторону)
У зв'язку з тим, що міська адміністрація несе відповідальність за безпеку міських пасажирських перевезень (дотримання швидкісного режиму, маршруту, відповідність кількості пасажирів у кількості місць салоні), якість надаваних послуг (дотримання необхідних тимчасових інтервалів руху транспорту) й ін є всі підстави для включення устаткування gps-моніторингу в список необхідного для даного виду транспорту із зазначенням конкретних заходів та термінів з його встановлення і організації міського диспечерського центру.
Установка устаткування gps-моніторингу транспорту дозволить зберегти десятки тисяч людських життів і здоров'я сотням тисяч людей, внаслідок зменшення небезпеки на дорогах.
Організація диспечерського Центру міського транспорту в міській мерії, підготовка співробітників для нього здійснюються компанією безкоштовно.
Преференції:
власникам транспортних парків
власники транспорту, підключеного до Диспечерська пункту, мають можливість здійснення gps-моніторингу транспорту - реальне визначення: маршруту, швидкості, мотогодин, витрати палива, наявність вантажу (датчики: температури, закривання дверей, наявності пасажира), навантаження на вісь, голосовий зв'язок та ін без абонплати;
пасажироперевізниками
можливість оперативно змінювати кількість автобусів на маршруті відповідно до завантаженістю маршруту - економія моторесурсу, палива;
ваозможность визначення рентабельності і реальної затребування пассажіропереврзкі на даному маршруті з метою його корекції;
можливість здійснювати гучномовний зв'язок з водієм;
опратівной управління маршрутним засобом з урахуванням ситуації, дорожньої обстановки;
контроль витрати палива;
мерії
можливість контролю роботи міського пасажирського траспорту;
можливість контролю вулиць і територій, прилеглих до зупинок - наявність камер відеоспостереження в місцях зупинки маршрутного транспорту;
можливість подачі сигналу тривоги на диспетчерський пункт МВС з місць зупинки маршрутного транспорту - наявність тривожної кнопки.
Компанія готова в короткий термін зробити поставки обладнання та його установку.
GPS-МОНІТОРИНГ МІСЬКОЇ ТРАНСПОРТУ ЗАБЕЗПЕЧУЄ:
- можливість автоматичного обмеження максимальної швидкості руху за допомогою керованих програмуруємих виконавчих пристроїв обмеження подачі палива у двигун кожного окремого транспортного засобу на кожній окремій ділянці міського маршруту з урахуванням вимог ДАІ
- можливість точного обліку пасажирів
- можливість обмеження кількості пасажирів (посадкових місць)
- можливість контороля маршруту кожного окремого тр. кошти, інтервалів руху з зазначенням часу підходу на інформаційній панелі, розташованої на зупинці маршрутного транспорту.
Організація мерією міста диспечерського пунктів пасажирських та вантажних транспортних парків з використанням інноваційних технологій надаються компанією GPSCom Ukraine є реальним заходом міської адміністрації спрямованим на підвищення рівня життя мешканців.
Співробітниками компанії розроблена програма діспечірезаціі міського маршрутного транспорту. Основні елементи програми містять наступні заходи:
- Установка в захищених боксах на обладнаних зупинках міського пасажирського транспорту інформаційних панелей - плазмових ТВ (оповіщення про: маршрутах прямування, підході найближчого автобуса кожного з маршрутів, наявності вільних місць в автобусі, інтервалі руху між найближчими автобусами кожного з маршрутів, а також розміщення: споживчої , політичної та соціально ї реклами);
-обладнання диспетчерського пункту міського транспорту в наданому міською адміністрацією приміщенні (не менш 20м2).
- установка на транспортний засіб: gps-обладнання (автомобільний кнтроллер - трекер), виконавчого пристрою (блокування подачі палива), зовнішніх оповіщають пристроїв (датчик пасажиропотоку, гучномовний зв'язок), в салоні пасажирського транспортного засобу рекламного обладнання (LCD-панелей) для демонстрації рекламних відеоматеріалів.
Контактний телефон в м. Ужгород: 099-562-63-65
Ужгородець 2010-11-16 / 12:48:00
Приємно, що в Ужгороді починається хоч якийсь порядок
Rusin 2010-11-15 / 17:45:00
Все хлопики, живенько понесли в мерію ...знаєте що, гроші ж непахнуть. В який кабінет занести знаєте чи підказати.