Мукачівський "портал" вкотре ввів в оману читачів закарпатського інтернету

При цьому він вдався до прямої брехні, адже за статистикою Бігміру він втричі програє за відвідуваністю сайтові, що його вказав на другому місці.

При цьому редакція "порталу" не вказує, що, скажімо, показник співвідношення хостів (тобто, індивідуальних заходів) та хітів (тобто, показника відвідуваності сторінок сайту) він далеко позаду від Закарпаття онлайн. Скажімо, в сайту УА-Репортер станом на цю хвилину цей показник становить 2,9 (тобто, в середньому кожен читач переглядає не повні три інформації цього ресурсу). на зазначеному мукачівському "порталі" - 3,7 , тоді як на Закарпаття онлайн цей показник - найвищий в регіоні - 5,2, що говорить про реальний авторитет сайту. І це при тому. що Закарпаття онлайн не є власне порталом, у якого цей показник мав би бути на порядок вищий, оскільки окрім власне новин читачі мають можливість відвідувати специфічно "портальні" сторінки - бази даних підприємтв і організацій. рубрики безкоштовних оголошень, і т. д.

Низький показник співвідношення хостів/хітів говорить про те, що сайт, який ним "володіє", має не реальну відвідуваність, а "накручену" за рахунок того, що потужні загальноукраїнські портали, чиїм партнером він є, виносять одну або дві новини з цього регіонального ресурсу на свою головну сторінку, за рахунок чого відвідуваність зростає за рахунок випадкових заходів на ці одну-дві інформації. В цілому цей ресурс читачів мало цікавить.

Редакція Закарпаття онлайн наголошує, що такого роду обманом читачів не займається і займатися не буде.

P.S. Зметикувавши, що забрехалися по самі вуха, "портальні" маніпулятори швиденько лереорієнтувалися на інші цифри, мовляв, вони перші по кількості закарпатських заходів, забувши, однак уточнити, що більшість провайдерів, послугами яких користуються закарпатці, статистикою Бігміра кваліфікуються як київські, а специфіка Мукачева полягає в тому, що мукачівський провайдер ( підрозділом,якого, по суті, є зазначений "портал") займає в Мукачеві значно більшу частину ринку інтернет-послуг, ніж власне закарпатські провайдери, скажімо. в тому ж Ужгороді). При цьому цифра в 232 "закарпатських" заходи навряд чи є тим показником, яким справді було хвалитися зазначеному "найвідвідуванішому" закарпатському "порталові"...