Також у засіданні взяли участь керівники Закарпатського та Пряшівською країв, представники дипломатичних, митних, прикордонних та інших відомств.
Про це Закарпаття онлайн повідомила прес-секретар Ужгородської митниці Вікторія Сенгетовська.
Під час обговорення важливого для нашого регіону питання щодо ситуації на спільних українсько-словацьких пунктах пропуску і перспективи будівництва їх інфраструктури, заступник директора Департаменту митного контролю та роботи митних посередників Держмитслужби України Григорій Мальчик розповів про переваги проведення спільного контролю митними та прикордонними службами обох країн. Це, в свою чергу, значно пришвидшить митно-прикордонні процедури у пункті пропуску "Ужгород-Вишнє Нємецьке", "Малий Березний-Убля", збільшить пропускну спроможність як автомобільного, так і залізничного напрямків. Також він зазначив, що подвійне сканування на вантажних напрямків обох сторін призводить до збільшення черг вантажівок. Тож для уникнення великого накопичення вантажних автомобілів біля кордону, слід опрацювати питання щодо можливості вибіркового сканування транспортних засобів під час митного контролю з метою скорочення часу для здійснення митних процедур. Крім того, українська сторона бере на себе зобов'язання регулярно інформувати перевізників щодо обмеження руху вантажівок на автомобільних магістралях напередодні вихідних та святкових днів на території Євросоюзу для уникнення черг. Георгій Дементійович резюмував, що Державна митна служба України з розумінням відноситься до того, що кордон має об'єднувати, а не роз'єднувати громадян.
Володимир Бандуров повідомив, що на попередніх засіданнях взято до уваги інформацію представників Пряшівського самоврядного краю та Закарпатської області щодо доцільності побудови та відкриття пункту пропуску "Забрідь-Уліч". Його колега Марош Жілінка запевнив, що після узгодження з відповідними органами Словаччини, представники словацької комісії нададуть на найближчому засіданні остаточне рішення щодо необхідності побудови та існування цього пункту пропуску. В підписаному з обох сторін протоколі, також зазначається питання щодо необхідності зміни статусу міжнародного пункту пропуску для велосипедного та пішохідного сполучення "Малі Селменці-Велькі Слеменці" на міжнародний автомобільний пункт пропуску для пасажирського сполучення.
У своєму вступному слові заступник начальника Ужгородської митниці Валерій Борисов підняв вкрай важливе питання – відновлення навісів на вантажному терміналі "Ужгород" після наслідків аварії, що сталася в лютому 2010 році. Відомо, що будівництво терміналу здійснювала словацька фірма "Хемкостав", яка виконала та використала у будівництві неякісні металоконструкції, що призвело до завалу навісів. Українська сторона запропонувала словацькій вплинути на підрядчика, аби ті встановили зруйновані навіси у найближчі терміни. Наразі керівництво словацької будівельної організації відмовляється від проведення ремонтних робіт.
Наприкінці двосторонньої зустрічі урядовці зазначили успішний та конструктивний діалог між українською та словацькою делегаціями в практично в усіх проблемних питаннях та подальшого їх вирішення.